۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۴۳۰۶۴

آغاز دوره تخصصی مرثیه‌خوانی و مداحی ویژه طلاب

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه قم با مسائلی همچون انتزاع ملودی، پرورش روضه، مدیریت حلقه های مفقوده، تقویت صدا، مخاطب شناسی، دعا خوانی، ساخت کلید آوا و ترکیب آن آشنا می شوند.
آموزش روضه خواني و مداحي
محمد نوری، مسؤول نام نویسی و مدیر دوره آموزش مداحی و مرثیه خوانی، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز دوره آموزش مرثیه خوانی در شهرک پردیسان قم خبر داد و گفت: این کلاس ها در موضوعات انتزاع ملودی، پرورش روضه، مدیریت حلقه های مفقوده، تقویت صدا، مخاطب شناسی، دعا خوانی، ساخت کلید آوا و ترکیب آن، تقویت حافظه آوازی و عناصر محتوایی در مرثیه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی فر استاد این دوره با سابقه پنج ساله در تدریس روضه اولین سایت تخصصی آموزش مداحی را به آدرس dinist.ir و تولید اولین اپلیکیشن موبایل که به صورت رایگان در کافه بازار قابل دستیابی است به جامعه مذهبی کشور ارائه کرده است.
نوری افزود: این استاد مداحی در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران سابقه تدریس دارد تدریس این دوره آموزش مرثیه خوانی که با حضور صد نفر برگزار خواهد شد را بر عهده دارد.
وی اظهار داشت: این کلاس ها در هشت جلسه به مدت یک ساعت و نیم، روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در محل کانون فرهنگی مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است اولین جلسه این دوره از آموزش مرثیه خوانی ششم بهمن ساعت 19:30 در مسجد امام موسی کاظم (ع) به نشانی پردیسان، میدان شهرداری، انتهای خیابان ابوطالب، فرعی دوم (کوچه شهید سلیمی) برگزار شد./836/ت302/س
ارسال نظرات