۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۴۳۱۶۰
توکلی در مراسم تجلیل از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی:

پرونده مهدی هاشمی، کرسنت، مرتضوی و استات اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد قوه قضاییه در پرونده محمدرضا رحیمی گفت: امیدواریم به پرونده‌هایی مانند مهدی هاشمی،مرتضوی، کرسنت و استات‌اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود.
احمد توکلي
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی  که به همت انجمن روزنامه نگاران مسلمان امروز هفتم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، با بیان سابقه فعالیت مطبوعاتی خود در روزنامه رسالت گفت: ما روزنامه نگاران وظیفه داریم که در عین افشای مفاسد اقتصادی با فساد اقتصادی مبارزه کنیم.
 
وی افزود: واجب است که اگر مسوولان تخلفی کردند، این تخلف به گونه ای شفاف بیان شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان این که تا کنون پرونده های متعددی برای شکایت از وی به خاطر مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: ما روزنامه نگاران وظیفه داریم که حقایق را اعلام کنیم و روحیه روزنامه نگاری بهترین فرصت برای افشای حقایق است.
 
توکلی افزود: وقتی فردی در یک مقام سیاسی اقدام به فساد می‌کند و از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کند، به ملت ایران خیانت کرده است.
 
وی با بیان اینکه روزنامه نگاران باید اوضاع و احوال مسوولان را زیر نظر داشته باشند، اظهار کرد: این بهترین رویه برای روزنامه‌نگاران و سیاستمداران است و اگر استقامت در این راه وجود باشد موجب تأثیرگذاری بر علیه مفاسد اقتصادی است.
 
 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی اخیر تشکر و قدردانی کرد و گفت: این سیر تاریخی را یک تحول در مسیر قضایی کشور است .
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد قوه قضاییه در پرونده محمدرضا رحیمی گفت: امیدواریم به پرونده‌هایی مانند مهدی هاشمی،مرتضوی، کرسنت و استات‌اویل هم با دقت و عدالت رسیدگی شود.
 
توکلی با اشاره به پرونده های دانه درشت دیگری که در حال پیگری توسط قوه قضاییه است اظهار کرد: قوه قضاییه  با عدالت و دقت به این پرونده ها رسیدگی کند، تأکید  ما بر این است و ما نمی خواهیم که کسی به ناحق به زندان بیفتد .
 
 توکلی در پایان مورد پرونده فساد اقتصادی اخیر گفت: ما در مورد این پرونده(پرونده رحیمی) هم متأسف و هم خوشحال شدیم؛ متأسف به این خاطر که معاون اول یک رییس جمهوری تعقیب می‌شود و خوشحال از بابت که با این پرونده فساد قاطعانه برخورد شد./818/پ203/ج
ارسال نظرات