۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۳۵۴۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی سبب عزت و استقلال کشور شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، استقلال و رفع وابستگی به غرب را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بوده است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهر چمستان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کرده است، گفت: دشمنان با همه شیطنت های خود درصدد مشکل آفرینی برای نظام اسلامی هستند که نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

وی با اشاره به این که در آستانه سی و ششمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم که باید برنامه های گرانقدری در بزرگداشت آن صورت گیرد، بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) معتقد بودند مردم با بهره گیری از تعالیم انسان ساز و تکامل بخش به رشد و تعالی مادی و معنوی می رسند.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: تکامل بخش این مسیر هادیان و رهبران الهی و اوصیای آن بزرگوارن هستند و اگر این تعالیم ظهور پیدا کند سبب تحول و انقلابی در درون و برون سطح جامعه می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) زمینه ساز حرکتی ارزشمند در ایران اسلامی هستند، گفت: اگر ملتی خواهان عزت، شرف و استقلال است باید تحول در درون خود پدید آورد.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: امکان ندارد کسی وابسته بوده و یا کشوری و ملتی وابستگی داشته باشند اما شعار استقلال و فریاد آزادی سر داده و جشن انقلاب برپا کنند و در زیر سایه و سلطه حکومت و قدرت باشند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی سبب عزت و استقلال کشور شده است، گفت: انسان مومن در دورن ، بیرون و جامعه خود عزیز و شریف بوده که نخستین درس انقلاب داشتن عزت و عظمت است.

 

امام جمعه چمستان افزود: اگر کسی روی میز و کرسی ریاست هم بنشیند اما سرسپردگی داشته باشد در حقیقت زیر میز بوده و رییس نبوده و ذلیل است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که استقلال همواره ثمرات گرانقدر و ارزشمندی دارد، گفت: رفع وابستگی به بیگانگان سبب عزت و تعالی جوامع مختلف شده و ثمرات گرانقدری دارد که می تواند اثرگذاری والایی برای جامعه داشته باشد.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که حضرت امام خمینی(ره) با خود ارمغان عزت و ارزش دادن به ملت ها و انسان ها را داشته است، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عزت و عظمت ارزنده ای قرار داشته و دارای جایگاهی ارزشمند در عرصه جهانی و منطقه ای است.

 

وی با اشاره به این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دهه فجر مقطع رهایی و حرکت در مسیر استقلال ملت ایران است که باید از آن استفاده شایسته ای صورت گیرد.

 

امام جمعه چمستان در پایان، تصریح کرد: برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید به بهترین نحو ممکن و باشکوه ارزنده و والایی صورت گیرد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات