۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۴۳۹۴۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

برنامه های دهه فجر مردمی و بسیجی وار برگزار شود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر برگزاری پرشور و شعور ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که برنامه های این ایام مردمی و بسیجی وار برگزار شود.
حجت الاسلام يعقوبي - نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي - همايش بسيجيان استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در همایش بسیجیان استان که با عنوان «معنویت، بصیرت، انقلابی گری؛ حکومت جهانی حضرت مهدی موعود(عج)» با حضور بسیجیان خراسان شمالی در محل سالن ورزشی 9 دی قرارگاه شهید برونسی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر یادآور بهترین روزهای این سرزمین بوده و به همین دلیل نیز همه ساله از سوی مردم و مسؤولان گرامی داشته می شود.

 

وی با تشریح ابعاد وسیع پیروزی انقلاب اسلامی و تأثیر نظام جمهوری اسلامی در گستره جهانی و منطقه ای، اضافه کرد: پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی منشأ اثرات و برکات زیادی برای ملت های مسلمان شده و این نتایج مثبت همچنان تداوم دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با یادآوری نقش آفرینی ویژه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مجموعه اتفاقاتی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد در واقع جزء معجزات قرن محسوب می شوند.

 

به گفته رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان خراسان شمالی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و دهه مبارک فجر، مقدمه و آماده باشی برای ظهور امام زمان(عج) است.

 

وی اضافه کرد: آن دسته از افرادی که انقلاب اسلامی را مانعی در برابر ظهور مهدی موعود(عج) دانسته و با ولایت فقیه زاویه دارند باید بدانند که بدون ولایت فقیه هیچ کس برای ظهور آمادگی پیدا نمی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: اگر همراهی و مساعدت باری تعالی با اراده امام خمینی(ره) نبود به هیچ عنوان بساط حکومت ستمگر شاهنشاهی پس از دو هزار و 500 سال برچیده نمی شد و این انقلاب هم به پیروزی نمی رسید که این نکته خود گویای توجه ویژه خداوند به انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که برنامه های این ایام با شور و شعور و به صورت مردمی و بسیجی وار برگزار شود.

 

وی اضافه کرد: نباید برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تنها به چند ستاد و کمیته محدود شود بلکه می بایست با برگزاری مراسم های مردمی و باشکوه این ایام به نیکی گرامی داشته شده و بیش از آن که به کمیت برنامه ها توجه می شود اجرای برنامه های کیفی مورد نظر باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه افراد جامعه برای حفاظت و حراست از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی، تصریح کرد: تک تک افراد جامعه وظیفه دارند انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رسانده و اجازه ندهند این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تأکید بر این که در این راه بسیجیان و معتقدان به آرمان بسیج وظیفه ای سنگین تر دارند، اضافه کرد: بازخوانی و توجه به آموزه ها و توصیه های امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی می تواند در این زمینه بیش از پیش به مدد دوست داران نظام و انقلاب بیاید./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات