۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۴۴۰۸۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری 12 هزار برنامه متنوع همزمان با ایام دهه فجر در استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در ایام دهه مبارک فجر 12 هزار برنامه مختلف و متنوع در استان کرمانشاه برگزار می شود.
عباس سروري رييس شوراي هماهنگي تبليغات كرمانشاه

عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر 12 هزار برنامه مختلف و متنوع در استان کرمانشاه برگزار می شود.


وی در ادامه افزود: استقبال نمادین در فرودگاه هم‌زمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، میهمانی لاله‌ها و گل‌باران مزار شهدا از برنامه‌های در نظر گرفته شده این ایام است.


سروری افزود: ویزیت رایگان در مراکز جمعیت هلال‌احم و مراکز بهداشت و بهداری های بسیج و سپاه در سراسر استان انجام می شود، همچنین 100 واحد صنفی شهر کرمانشاه نیز به‌مناسبت دهه مبارک فجر با درصدی تخفیف محصولات خود را عرضه خواهند کرد.


وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین جشنواره قصه‌گویی تاریخ ایران در طول دهه مبارک فجر با کمک کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان برگزار می‌شود، افزود: جشن بزرگ محلات در هفت منطقه کرمانشاه برنامه‌ریزی شده است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها طی دهه مبارک  فجر در مزار شهدای استان خبر داد و بیان کرد: در حوزه‌های علمیه مسابقات قرآنی، فرهنگی و نمایشی برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: برپایی محفل انس با قرآن، نورافشانی در شب 21 بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه و برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌گیرد، همچنین جشنواره شعر ملی مرصاد در تاریخ 15 بهمن‌ماه سال‌جاری با حضور شاعران مطرح کشوری نیز در این ایام برگزار می‌شود.

 

سروری در ادامه بیان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی 20 مسجد و خانه عالم در ایام‌الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان کرمانشاه در لیست برنامه‌های این ایام قرار دارد، نمایشگاه محصولات فرهنگی، نمایشگاه رمی جمرات، مسابقه کتاب‌خوانی و مسابقه عکاسی نیز به‌مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.


وی افزود: همایش دوگانه با حضور بیش از 400 ورزشکار در تاریخ دوازدهم بهمن ماه سال‌جاری از میدان امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور دوندگان و رکاب‌زنان صورت می‌پذیرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  از برپایی غرفه محصولات فرهنگی در مسیر راهپیمایی و ایستگاه‌های صلواتی و حضورعشایر با لباس‌های محلی به عنوان دیگر برنامه‌های تدارکاتی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه نام برد.


وی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر، برگزاری جشن‌های مردمی در محلات توسط شهرداری و پخش فیلم‌ها و مستندهایی با موضوع انقلاب در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان دیگر برنامه‌های ایام الله فجر در کرمانشاه یاد کرد.


سروری تأکید کرد: امسال نیز مسیر را‌هپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه در شهر کرمانشاه از دو مسیر چهارراه مدرس به ‌سمت چهار راه بسیج و سه‌راه 22 بهمن به‌سمت چهار راه بسیج خواهد بود، اجرای سرود همگانی از سوی یک‌هزار و 357 دانش‌آموز کرمانشاهی در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن از دیگر برنامه‌های تدارکاتی به ‌شمار می‌رود./967/ت302/ب6

ارسال نظرات