۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۴۴۱۱۵
آیت الله دری نجف آبادی:

جامعه روحانیت نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این‌که امروز رسالت روحانیان سنگین‌تر از گذشته است، گفت: جامعه روحانیت با حمایت‌های همه جانبه خود نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز در مراسم گلباران حجره طلبگی امام راحل که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، گفت: جامعه روحانیت با حمایت های همه جانبه خود نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: امام خمینی(ره) تنها با سلاح تقوا و توکل بر خداوند بدون در اختیار داشتن قدرت مادی از قبیل تجهیزات نظامی توانست پس از سال‌ها رنج و مشقت، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند که بر این اساس امروز ما به انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در آن زمان شاه ایران از حمایت‌های همه ابرقدرت های جهان برخوردار بود و امام خمینی(ره) با تکیه بر اراده و مشیت خداوند توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: در زمان پهلوی قشر پر تلاش روحانیت به صورت کامل در حاشیه همه مسائل بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی روحانیت عزیز زیر لوای جمهوری اسلامی و با پیروی از مقام معظم رهبری در همه مسائل  کشور و همچنین دنیای اسلام نقش آفرینی بسیار مؤثری می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در زمان حکومت رضاخان، آیت الله شیخ «عبدالکریم حائری» نیز یکی دیگر از روحانیان شجاع و مقتدری بود که توانست با قدرت و عظمتی وصف ناپذیر، حوزه های علمیه اراک و قم را احیا کند که امروز دنیای تشیع از آثار و برکات آنها بهره‌مند می‌شوند.

 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: امروز  شاهد آن هستیم و می‌نگریم که حزب‌الله لبنان مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی می‌کند و در جای دیگر می‌بینیم نماینده جمهوری اسلامی ایران در مقابل نمایندگان شش ابر قدرت دنیا روی یک میز می‌نشیند و شجاعانه و با افتخار از مواضع ایران زمین دفاع می‌کند همه و همه از برکت نظام جمهوری اسلامی و نقش آفرینی جامعه بزرگ روحانیان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تأکید بر این که امروز رسالت روحانیان سنگین‌تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان به صورت فعال از طریق سایت‌های خبری و شبکه های مختلف ماهواره‌ای درصدد خدشه‌دار کردن چهره نظام اسلامی هستند و در مقابل باید روحانیان با حضور گسترده و فعال خود در بین اقشار مختلف جامعه  و تسلط به فضای مجازی در راستای خنثی‌سازی توطئه های دشمنان با جدیت تلاش کنند، گام بردارند. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات