۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۴۴۳۲۶

فعالیت 50 مبلغ در شهرستان دلفان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از فعالیت 50 مبلغ بومی در مناسبت های گوناگون در دلفان خبر داد.
فعالیت 50 مبلغ در شهرستان دلفان

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به منظور توسعه و تعمیق باورهای دینی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در شهرستان دلفان 50 مبلغ دینی فعالیت تبلیغی دارند.

وی افزود: این تعداد مبلغ در مناسبت های گوناگون همراه با مبلغان اعزامی در مناطق گوناگون دلفان به امر تبلیغ می پردازند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: این تعداد روحانی درمساجد شهری و روستایی و در قالب طرح هجرت، مستقر و بومی فعالیت فرهنگی تبلیغی دارند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت مطلوب روستاها و وجود خانه های عالم ساخته شده عنوان داشت: وجود روحانیان می تواند تحقق توسعه فرهنگ دینی را تسریع بخشند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به برنامه های اجرایی دهه فجر در شهرستان دلفان افزود: این برنامه ها به همت تشکل­های دینی، فرهنگی، قرآنی و مردمی شهرستان دلفان برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم جشن ویژه کودکان و نوجوانان در مؤسسات قرآنی، مراسم شب­های انقلاب، برگزاری جشنوار قرآنی کودک و نوجوان، برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح استان و شهرستان را از جمله برنامه های اجرایی در ایام الله فجر بیان کرد.

حجت الاسلم موسوی افزود: نصب بنر، چراغانی و آذین بندی معابر، میادین و مساجد، برگزاری مراسم جشن انقلاب در نقاط گوناگون شهرستان و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های این نهاد در دهه فجر در شهرستان دلفان است.

وی با اشاره به این که رویکرد سازمان تبلیغات توجه به حضور مردم در اجرای برنامه های دهه فجر است، عنوان داشت: انقلاب متعلق به مردم است و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر محور مردم استوار است.

حجت الاسلام موسوی مردم را صاحبان اصلی نظام دانست و افزود: در اجرای برنامه ها نیز باید مردم حضور داشته باشند چرا که واگذاری کارها به مردم، همواره نتایج خوبی به همراه داشته است./9459/ت303/ب

ارسال نظرات