۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۴۶۴۰۴
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

تداوم انقلاب نیازمند بصیرت در برابر بحران ها است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان با اشاره به نقش و هوشیاری مردم در برابر دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون گفت: در طول 36 سال از انقلاب اسلامی با بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمن خنثی شد.
راهپيمايي باشکوه 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علیرضا کرمی،مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن الیگودرز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در این 36 سال از عمر انقلاب دشمنان توطئه‌هایی طراحی کردند که تنها یکی از آن‌ها می‌توانست هر حکومتی را ساقط کند.

وی با اشاره به این که آخرین توطئه آنان فتنه 88 بود، افزود: همه این دسیسه‌ها با بصیرت مردم و رهبری رهبر معظم انقلاب خنثی شد و امروز به جایی رسیده‌ایم که ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی آرمان‌ها را نادیده نمی‌گیرند.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به این که در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی امام(ره) سه آرمان مهم را بیان فرموده و بر تحقق آنها تأکید کردند، افزود: ایجاد حکومت دینی در ایران، ایجاد بیداری اسلامی و ایجاد حکومت دینی در جهان بود.

وی با اشاره به این که با وجود مخالفت‌ها و با وجود این که 300 سال به مردم ایران القاء کرده بودند که امکان ندارد، حکومت در دست کسانی باشد که جایگاه دینی داشته باشند و بحث‌هایی نظیر جدایی دین از سیاست مطرح می‌شد، یادآور شد: با رهبری حضرت امام(ره) و مقاومت ملت ایران این آرمان محقق شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان با اشاره به سی و شش سال مقاومت و اقتدار ملت ایران بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی جامعه ولایی در مقابل جامعه مدنی غربی به پیروزی رسید و نهادینه شد.

وی در ادامه با اشاره به آرمان های امام راحل عنوان داشت: در دهه اخیر نه تنها موج بیداری اسلامی بیشتر کشورها را فرا گرفته است، بلکه با گرایش به شیعه گفتمان شیعی و مردم‌سالاری دینی در دنیا فراگیر شده است.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به این که سومین آرمان امام خمینی(ره) ایجاد حکومت دینی در جهان است، بیان داشت: برای تحقق این آرمان باید توانمندی‌های خود را بالا ببریم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان با اشاره به این که ملت ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضوری گسترده و با شکوه دارند، تصریح کرد: برای تداوم انقلاب و حفظ آرمان های امام(ره) باید با بصیرت در برابر بحران ها مقابله کرد.

حجت‌الاسلام کرمی حضور در صحنه‌های انقلاب و افزایش توانمندی علمی از جمله اقداماتی بیان کرد که که باید در جهت تحقق آرمان های و اهداف انقلاب مورد توجه قرار گیرد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات