۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۴۶۴۱۳

حضور با شکوه مردم انقلابی شهرری در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مردم انقلابی شهرری با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای به یادماندنی خلق کرده و به دنیا ثابت کردند که تهدید‌ها و تحریم‌ها ذره‌ای از اراده فولادین این ملت بزرگ برای ایستادگی در مقابل زورگویان کم نکرده و نخواهد کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امروز 22 بهمن همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 مردم انقلابی و مومن شهرری در مسیر‌ مشخص شده از امامزاده بی‌بی زبیده تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به راهپیمایی پرداختند.

 

راهپیمایان در حالی که تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ و  پلاکاردهای تحت عنوان «نه تحریم نه ذلت، مذاکره با عزت» « توافقات ننگین مایه ذلت ما است» در دست داشته و سربندهای «من انقلابی‌ام» بر پیشانی بسته بودند شعارهایی چون «مرگ برآمریکا» «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

 

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم شهرری اعم معاون استاندار، فرمانداری شهرری، خانواده شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه و روحانیان، مسؤولان و مدیران اجرایی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان و اصناف شهرری با آرمانهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

مردم انقلابی و مومن شهرری علی رغم سردی هوا و بارندگی از ساعات اولیه صبح حضور به هم رسانده و همدلی خود را در دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

 

حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم طی سخنانی، افزود: پیام ما بر دولت‌مردان و مسؤولان نظام که توفیق نوکری مردم را دارند این است که فراموش نکنند پیروزی در انقلاب به خاطر استقامت بر اصول بوده است زیرا منافع ما با اصول تامین می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: منفعت ما در حفظ ماهیت دینی و گفتمان مقاومت است، تا زمانی که مسؤولان بر اساس عزت و عظمت انقلابی برگفتمان مقاومت انقلاب اسلامی ایستادگی کنند ملت ایران نیز از آنها پشتیبانی خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام حاج صادقی خطاب به مسؤولان نظام بیان داشت: مسؤولان بدانند که باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری نه یک قدم عقب نه یک قدم جلو حرکت کنند، زیرا شما امانتدار شهدا و امام شهدا و نماینده ملتی هستید که دنیای استکبار را به ذلت کشاندند./807/پ203/ب4

ارسال نظرات