۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۲۴۷۸۸۵
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی:

ایران نقش اساسی در حفظ ثبات منطقه دارد

خبرگزاری رسا ـ حاجی با اشاره به نقش ایران در مقابله با تروریسم و حفظ ثبات منطقه گفت: ایران در حال فتح پایتخت کشورهای عربی است و تنها عامل شکست نقشه های استکبار جهانی در منطقه جمهوری اسلامی است.
حسين علي حاجي دليگاني نماينده مردم شاهين شهرو ميمه

به گزراش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و برخوار امشب در یادواره سردار شهید علی رضاییان و 150 شهید شهرستان خورزوق، با بیان اینکه مردم همواره عاشق و علاقمند به شهدا و فرهنگ جبهه و شهادت هستند اظهار کرد: برگزاری این همایش‌ها و یادواره ها به ویژه برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بسیار مفید است.

 

وی با اشاره به عدم حضور نسل جدید در جریان انقلاب و جنگ تحمیلی تصریح کرد: باید نسل جوان بدانند که شهدا چه خدمت بزرگی به کشور کردند اگر شهدا خانواده و زندگی خود را رها نکرده بودند و جان بر کف در میدان نبرد حاضر نشده بودند به طور حتم کشور از هم پاشیده شده بود و تجزیه شده بود و شهدا با خون خود مانع از بسیاری مشکلات و بدبختی ها برای کشور ما شدند.

 

حاجی با بیان اینکه مردم با شور و علاقه در یادواره های شهدا حاضر می‌شوند و این بیانگر علاقه مردم به فرهنگ شهداست بیان کرد: ایران عامل ثبات و پایداری منطقه شده و در بسیاری از موارد در جهان جزء برترین هاست، نظم نوین منطقه به نام ایران نوشته شده است و ایران مهم ترین نقش در ثبات منطقه را ایفا می‌کند.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه رهبر انقلاب از توجه نخبگان به شرایط کشور در جهان خاطرنشان کرد: پوتین رییس جمهور روسیه می‌گوید درهای کشور ما به روی مبلغان دینی ایرانی باز است و از ما تقاضا می‌کند برای هدایت و راهنمایی شیعیان و مسلمانان این کشور وارد آب و خاک روسیه شویم و این وضعیت در چین نیز وجود دارد.

 

وی با اشاره به نقش اساسی ایران در مقابله با تروریسم در منطقه تصریح کرد: دشمنان ایران به کشورهای عربی برای فتح پایتخت کشورهایشان هشدار می‌دهد، دشمنان از نفوذ ایران در کشورهای منطقه نظیر سوریه و عراق و یمن و لبنان نگران هستند و در تلاشند تا مانع قدرت گرفتن ایران و نفوذ در دیگر کشورها شوند و ما باید با هشیاری و استفاده از رهنمودهای رهبری به این دستاوردهای مهم خود افزون کنیم چرا که افول دشمنان ما نزدیک است.

 

حاجی با بیان اینکه دشمنانی که نفت کشورهای عربی را به بهای اندک خریداری می‌کنند با هم اختلافات بسیاری دارند ابراز کرد: اسرائیل ایران را عامل ناکارآمدی خود در منطقه و شکست در برابر حزب الله و جبهه مقاومت می‌داند و استکبار جهانی ایران را تنها عامل شکست خوردن سیاست‌های خود در منطقه می‌داند و همه اینها را مدیون خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم و لازم است که بیش از پیش به این مسائل توجه کنیم و از فرهنگ شهدا فاصله نگیریم./1304/پ202/ب4

ارسال نظرات