۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۹۱۷

جشن ولادت حضرت زینب در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی رضا(ع) برگزار می شود.
جشن ولادت حضرت زینب در حرم رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: ویژه برنامه ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار همزمان با پنجم جمادی الاول در جمع زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی رضا(ع) برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این برنامه سه شنبه پنجم اسفند ماه از ساعت 10 تا 12:30 و دو شب متوالی دوشنبه و سه شنبه ساعت 18:15 تا 20در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.


حجت الاسلام حسینی افزود: این مراسم همراه با مدیحه سرایی، مولودی خوانی، شعر و سرود و سخنرانی حجج اسلام کاظم راشد یزدی و فرحزاد برگزار می شود.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: «ویژگی های زنان نمونه و برتر»، «بیان سیره و شخصیت حضرت زینب(س)»، «بیان سیره و حدیت از ائمه معصومین(ع)» از جمله موضوعاتی که به همین مناسبت در اماکن متبرکه تبیین می شود.


وی «ولایت مداری حضرت زینب(س)»، «زندگی حضرت در اوج بندگی» حضرت زینب مدیریت خانواده»، «ضرورت تبیین فاطمیه در جامعه» را جمله موضوعاتی برشمرد که در سلسله سخنرانی های حرم رضوی ویژه خواهران در این زمینه تبیین می شود.


حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این موضوعات از سوی استادان حوزه های علمیه خواهران چون «هاشمی، خانلرمشهدی، کاشی، فتح آبادی، خسروی، صفارزاده» ویژه خواهران یک ساعت قبل از اذان ظهر و یک ساعت قبل از اذان مغرب در رواق های دارالاجابه و دارالحمه تبیین می شود./1308/ت303/ب5

ارسال نظرات