۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۰۶۱
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 70 مبلغ در کانون های نور الثقلین لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از فعالیت بیش از 70 مبلغ در کانون های نور الثقلین مساجد شهری و روستایی لرستان خبر داد.
فعاليت قرآني

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  اظهار داشت: 75  کانون نور الثقلین در راستای فعالیت های قرآنی و حدیث در مساجد شهری و روستایی استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حضور مبلغان در مناسبت های مذهبی و ملی در مناطق گوناگون عنوان داشت: حضور مبلغان در روستاها و مناطق محروم استان بسیار اثرگذار است.

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که کانون های نور الثقلین در راستای فعالیت های قرآنی و حدیث فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: بیش از 70 مبلغ  طرح هجرت در این کانون ها حضوری فعال دارند.

وی مساجد را مهم ترین پایگاه فعالیت های دینی فرهنگی بیان کرد و افزود: با توجه به حضور اقشار مردم در مساجد و به ویژه جوانان در کانون های نورالثقلین انجام فعالیت های قرآنی تأثیری عمیق در بین نسل جوان دارد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان انس با قرآن، آگاه سازی نسل جوان و نوجوان با توطئه های دشمن را ضروری دانست و عنوان داشت: انس با قرآن بهترن عامل هدایت بشر است.

وی با بیان این که  تمسک به قرآن موجب هدایت انسان و رهایی از مشکلات می شود، خاطرنشان کرد: با تمسک به قرآن پاسخ همه شبهات به خوبی  روشن می شود.

گفتنی است، کانون‌های نورالثقلین در سال 93 با همت معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه کشور در مساجد شهری و روستایی آغاز به کار کرده اند و در لرستان 75 کانون نورالثقلین وجود دارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات