۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۵۰۵۹۶
دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی بوشهر خبر داد؛

تدوین کتاب 34 شهید روحانی استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر از تدوین کتابی درباره 34 شهید روحانی استان بوشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
عوض پور

حجت الاسلام محمد عوض پور دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر در حاشیه دیدار خانواده های شهدای روحانی استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره تلاش و زحمات عوامل این یادواره گفت: از دو ماه قبل هماهنگی هایی را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره به عمل آمد و طی این مدت جلسات بسیاری برای ایجاد هماهنگی برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر را شناسایی و معرفی بیشتر این شهدا عنوان کرد و بیان داشت: شهدای ما متاسفانه مجهول هستند، به همین دلیل تصمیم به برگزاری یادواره ای جهت معرفی این الگوها به نسل جوان شد.

 

عوض پور از تدوین کتابی درباره 34 شهید روحانی استان بوشهر در آینده نه چندان دور خبر داد و گفت: مولف این کتاب تاکنون توانسته به زندگی بیش از 25 شهید بپردازد و انشاالله در آینده این فهرست تکمیل، و کتاب به چاپ می رسد.

 

دبیر نخستین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر افزود: در این دو ماه سعی شده با برخی از خانواده های روحانی شهدا دیدار داشته باشیم و برخی از آثار این شهیدان را پیدا کنیم.

 

وی با بیان این برگزاری این یادواره زمینه ای برای انجام کارهای بعدی و ادای دین به این شهدای والامقام شد، ابراز داشت: بعد از برگزاری یادواره شهدای روحانی، سرکشی به خانواده شهدا جهت جمع آوری و ثبت آثار شهدا به عنوان یک میراث ملی خواهیم داشت تا نسل های آینده از این آثار استفاده کنند./833/پ203/ب4

ارسال نظرات