۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۵۰۶۴۲
مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح:

رمز پیروزی در دفاع مقدس، وحدت بر محور ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ سردار دقیقی با تأکید بر اصل وحدت در برابر دشمنان، گفت: وحدت و برادری سبب پیروزی در جنگ شد و اگر خون شیعه و سنی در هم نمی‌آمیخت اکنون چنین آرامشی را شاهد نبودیم.
سردار دقيقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین دقیقی، رزمنده دفاع مقدس و مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، شب گذشته در همایش «آسمانی ترین سردار خاک نشین» که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری مراسم تجلیل از شهدا معرفی آنها به عنوان مشعل‌های فروزانی است که راه را به نسل‌های آینده نشان می‌دهند.

 

وی ادامه داد: شهدا نشانه‌های اراده یک ملت برای استقامت و پایداری هستند در روزهایی که بیش از 14 کشور به طور مستقیم در حال جنگ با ما بودند و بیش از چهل کشور به حمایت از صدام آمدند و در حالی که استکبار با اشغال 18 شهر بزرگ و کوچک قصد تحقیر ایران اسلامی را داشت، ایستادگی ملت زبانزد عام و خاص شد.

 

دقیقی در توصیف سختی‌های دوران دفاع مقدس، بیان کرد: ما با چشمان خود، صحنه‌های دردناکی را مشاهده کردیم جسارت به زنان بستان، آتش‌زدن پایداران خرمشهر و اجساد کودکان تنها گوشه‌ای از جنایات مهاجمان است.

 

وی با تأکید بر اصل وحدت در برابر دشمنان، اظهار داشت: امروز که پس از این همه سال دور هم جمع شده‌ایم برای این است که نسل آینده را آگاه کنیم و به آنها بگوییم که در دفاع مقدس همه اعم از تشیع و تسنن حضور داشتند و وحدت و برادری سبب پیروزی در جنگ شد اگر خون شیعه و سنی در هم نمی‌آمیخت اکنون چنین وضعیتی را شاهد نبودیم.

 

رزمنده دفاع مقدس افزود: وحدت رزمندگان دفاع مقدس محور داشت چراکه وحدت بدون محور خالی از اثر است آن محور ولایت بود وحدتی بود که صبر و ایثار را در دل خود داشت و می‌بینیم که همچنان خیمه ولایت مورد تهاجم دشمنان داخلی و خارجی است.

 

وی اشاره کرد: در شرایط کنونی راهبرد دشمنان، ضربه ‌زدن به وحدت مسلمانان است آنان با به راه انداختن داعش در سوریه و عراق، در حال معرفی اسلام آمریکایی به جهانیان هستند کدام اسلام دستور به قتل 700 نفر در کمتر از 12 ساعت می‌دهد؟!

 

دقیقی خاطرنشان کرد: دانشجویان امروز کشور وظیفه دارند ریشه‌های افراط را بیابند شما باید بدانید که رزمندگان امروز جبهه‌های نبرد هستید دشمن نتوانست در جنگ نظامی بر ما پیروز شود و امروز به جنگ اقتصادی روی آورده است؛ 78 هزار پروژه ناتمام در کشور، بیکاری و تورم برخی از این مشکلات هستند که از شما توقع داریم تا در برابر این فشارها بایستید./831/پ202/ب4

ارسال نظرات