۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۵۰۷۸۴
امام جمعه محمودآباد:

سخنرانی نتانیاهو نشان از استیصال و درماندگی رژیم غاصب صهیونیستی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با اشاره به سخنرانی گستاخانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: این سخنرانی حکایت از استیصال و درماندگی رهبران این رژیم آدم کش داشته است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به سخنرانی گستاخانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: این سخنرانی حکایت از استیصال و درماندگی رهبران این رژیم آدم کش داشته است.

 

امام جمعه محمودآباد، افزود: این برنامه نتانیاهو در پی تقویت ایران هراسی بوده و آن چنان مورد تحقیر قرار گرفته که اوباما نه تنها سخنرانی وی را گوش نکرده بلکه گفت چیزی جدیدی برای گفتن نداشته است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که این سخنرانی نوعی فرار به جلو بوده است، تصریح کرد: در مقابل ایستادگی همه جانبه نظام اسلامی در مقابل زیاده خواهی غرب برای اخلال در روند کوتاه آمدن غرب در مقابل حقوق کشورمان تحلیل شده است.

 

وی ادامه داد: با اقرار به قدرت منطقه ای ایران رفع تحریم ها را افزایش قدرت منطقه ای و جهانی ایران تحلیل کرده وگستاخانه با تهدید این که در صورت عدم ورود آمریکا به تنهایی به مقابله با ایران خواهد پرداخت که باید گفت همه این دست و پازدن ها نشانی از افول جبهه مقابل انقلاب اسلامی بوده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که صهیونیست ها باید بدانند که این یاوه سرایی هیچ خللی در اراده ملت ایران و مسوولان آن بوجود نمی آورد، گفت: هر گونه غلطی نسبت به منافع کشورمان با پاسخ به مراتب سنگین تر و غیرقابل پیش بینی و بنیان کن مواجه خواهد شد.

 

امام جمعه محمودآباد، افزود: در آن صورت باید آمریکا ، رژیم غاصب صهیونیستی را از کار افتاده ودرمانده تحویل بگیرد.

 

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه، گفت: عملیات گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزاد سازی کامل استان صلاح الدین و شهر مهم تکریت عرصه را بر تروریست های تکفیری داعش تنگ کرده و ادامه سلسله عملیات رگ حیات عوامل استکبار را در عراق قطع و امید صهیونیست ها را به یاس تبدیل خواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه میدانی نبرد با تروریست های ارتش و نیروهای دفاع مدنی سوریه اقدامات گسترده ای را در استان مهم و راهبردی حلب آغاز شده و به نفس افتادن تروریستها در این منطقه آغاز و علیرغم تجهیز اردوگاه مشترک ترکیه و آمریکا برای آموزش تروریست ها برتری با اراده نیروهای مسلح و نیروهای مردمی سوریه است.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: در یمن تحولات گسترده و بسیار پیچیده بوده و نافرمانی از انقلاب که توسط رییس جمهور مستعفی در شهر عدن آغاز شده با دخالت خارجی و درخواست مذاکرات ملی به عربستان از فتنه گری های جریانات وابسته به آمریکا و عربستان بوده که قطعا هشیاری و ابتکار عمل نیروهای انقلاب بسیار کارساز است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات