۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۵۲۲۰۱
در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان؛

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان مدیر برگزیده جشنواره شهید رجایی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تقدیر از برگزیدگان هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان یکشنبه شب در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، در این مراسم که با حضور استاندار اصفهان و مسؤولان استانی برگزار شد، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به‌عنوان مدیر برگزیده استان معرفی و تقدیر شد.

 

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در این مراسم گفت: بین رشد و توسعه پایدار و تحول و سلامت در نظام اداری کشور رابطه معنا داری وجود دارد و توسعه همه جانبه بدون تحول نظام اداری غیر ممکن است.

 

وی افزود: مجموعه برنامه های دولت برای اصلاح نظام اداری از سوی رییس جمهوری ابلاغ شده و این سیاست ها مبنای عمل مدیریت استان اصفهان است.

 

استاندار اصفهان یاد آور شد: وجود نیروی انسانی قابل و کارآمد در نظام اداری، عزم ملی به وجود آمده به واسطه سیاست های اقتصاد مقاومتی و رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه جبران نقاط ضعف اجرایی به‌عنوان نقاط قوت سیستم اجرایی و اداری استان است.

 

زرگرپور با اشاره به روند انتخاب مدیران، کارمندان و دستگاه های نمونه استان در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان تصریح کرد: فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و اداری استان بر مبنای مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی است.

 

حسین سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: مدیر به‌عنوان مهم ترین عضو سیستم نقش اساسی در عملکرد سازمان دارد، از این رو نقش نیروی انسانی در سازمان ها به‌ویژه نقش مدیریت بسیار کلیدی و مهم است.

 

سیستانی با اشاره به این که استانداری اصفهان به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان بر دستگاه‌های اجرایی و اداری نظارت دارد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی عمل می‌کنند و دارای مدیرانی لایق هستند.

 

سیستانی با بیان این که بخش اعظم ارزیابی صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی به صورت خود ارزیابی بوده است، افزود: هر چند این روش ممکن است اشکالاتی داشته باشد ولی مبنا بر رعایت امانت و صداقت دستگاه‌ها و افراد است.

 

وی با اشاره به تاکیدات دولتها در سال های اخیر بر بهره گیری از دولت الکترونیک، گفت: پیشرفت امروز جهان، سرعت، دقت و فرصت بیشتر برای خدمت رسانی، عزم دولت تدبیر و امید را برای تحقق دولت الکترونیک بیشتر کرده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس یک هشتم امتیازات دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به دولت الکترونیک اختصاص یافته است.

 

سیستانی با بیان این که 65 دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند، اظهار داشت: ارزیابی در سه سطح شرکت ها، بانک ها و دستگاه‌های دولتی وزارتخانه ای صورت گرفت که در بخش اول 15 دستگاه، در بخش دوم 31 دستگاه و در بخش سوم 18 دستگاه ارزیابی شدند و همچنین در رابطه بهره وری 57 دستگاه پس از تعیین شاخص ها ارزیابی شدند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: 60 درصد منابع انسانی دستگاه‌های مختلف استان رسمی، 11 درصد پیمانی، 14درصد قرارداد کارمعین و 15درصد به شکل های مختلف دیگر مشغول به فعالیت هستند.

 

شایان ذکر است، هفدهمین جشنواره شهید رجایی با معرفی 21 دستگاه برتر اداری و اجرایی و 351 کارمند به‌عنوان برگزیدگان خدمت استان اصفهان به کار خود پایان داد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات