۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۵۳۶۶۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

همدلی و همزبانی مهم‌ترین عامل مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان صداقت دولت و ملت با یکدیگر را رمز ارتقای جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت مهم ترین عامل مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
غلامي تبليغات لرستان

حجت‌الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبر نگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب هر سال براساس نیاز جامعه شعار سال را مشخص می کنند.

 

وی با اشاره به انتخاب نام سال از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: این اقدام، نوعی اعتلای فرهنگ عمومی جامعه است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب راهکاری برای دولت و ملت است، افزود: نام گذاری سال چراغ راهی در جهت ساماندهی امور، برای دولت و ملت است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان مهم ترین هدف نام گذاری سال را همدلی دولت و ملت در جهت ارتقای جامعه اسلامی بیان کرد.

 

وی در ادامه صداقت را از مهم ترین مؤلفه های تقویت کننده اعتماد بین دولت و ملت بیان کرد و عنوان داشت: دولت و ملت برای رسیدن به اهداف جامعه باید با صداقت، با یکدیگر برخورد داشته باشند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که صداقت دولت و ملت رمز ارتقای جامعه اسلامی است، اظهار داشت: دولت با خدمت صادقانه خویش در ارائه خدمات به ملت باید در جهت ارقای جامعه قدم بردارد.

 

وی در ادامه افزود: ملت ایران نیز با نقد منصفانه خویش از دولت و ارائه پیشنهادات خویش به دولت همدلی و همزبانی با دولت را تقویت کنند.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که ملت پشتوانه عظیم دولت است، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت مهم ترین عامل مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.

 

حجت الاسلام غلامی همدلی و همزبانی دولت و ملت را بهترین و مهم ترین عامل رسیدن به اقتصاد مقاومتی بیان کرد./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات