۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۵۳۷۹۹
حجت الاسلام جلالی:

جلسات مشترک آیات مصباح، موحدی و یزدی نوید بخش همگرایی اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی با بیان این‌که نتیجه جلسه مشترک میان آیات مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی مورد رضایت هر سه نفر بوده است، گفت: این جلسات استمرار خواهد داشت.
آيات مصباح، موحدي کرماني و محمد يزدي

حجت الاسلام حسین جلالی رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی در توضیح جزئیات بیشتری از جلسه مشترک آیات مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و محمد یزدی رییس جامعه مدرسین که روز گذشته در دبیرخانه خبرگان رهبری قم برگزار شد، اظهار داشت: شخص دیگری غیر از این سه بزرگوار از جزییات آنچه که در این جلسه مطرح شده است خبر ندارد.

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی افزود: آنچه مسلم است نتیجه این جلسه برای هر سه بزرگوار رضایت بخش بود و این جلسات استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که مردم نگاه شان به بزرگان و علما است، گفت: بنابراین قطعا وحدت علما می‌تواند نقش مؤثری در وحدت مردم و جریان‌های سیاسی داشته باشد؛ این بزرگواران نخبگان دینی و علمی ما هستند و مردم نیز از علما حرف شنوی دارند.

وی با بیان این‌که وقتی وحدت در رأس حرم شکل گیرد قطعا این وحدت در کف قاعده نیز تجلی پیدا می‌کند، ابراز داشت: این حرکت‌ها می‌تواند در انسجام و یکپارچگی مردم و احزاب و جریان‌های سیاسی مؤثر باشد.

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی تدام این جلسات را در همگرایی و هم‌افزایی طیف‌های مختلف اصول‌گرا بسیار مؤثر دانست و گفت: همه اصول‌گرایان اعلام کردند که ما تابع دیدگاه روحانیت انقلابی، مؤمن و متدین هستیم؛ در رأس حوزه‌ها، جامعه روحانیت، جامعه مدرسین، نیروهای انقلابی و حزب اللهی این سه بزرگوار می‌توانند باشند./928/ت302/ج

ارسال نظرات