۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۵۳۹۳۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

اجلاس سراسری نماز در قزوین به شایستگی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به برگزاری باشکوه اجلاسیه نماز در استان در سال جاری بیان داشت: حالا که قرار است که این اجلاسیه نماز که با حضور شخصیتهای برجسته فرهنگی و حوزوی در این شهر دارالمومنین برگزار شود باید تلاش کنیم که محتوای علمی این اجلاسیه را ارتقا دهیم.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین ظهر امروز در جلسه مجمع نمایند گان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد به برگزاری باشکوه اجلاسیه نماز در استان در سال جاری بیان داشت: حالا که قرار است که این اجلاسیه نماز که با حضور شخصیتهای برجسته فرهنگی و حوزوی در این شهر دارالمومنین برگزار شود باید تلاش کنیم که محتوای علمی این  اجلاسیه را ارتقا دهیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: باید دبیرخانه ای به همین منظور تشکیل شده و یک فراخوان برای طلاب، صاحبان قلم و فرهیختگان در رابطه با موضوعات نماز در این شهر مطرح شده تا بتوانیم یک اجلاسیه داشته باشیم که رشد، شکوفایی و توسعه این استان را اضافه کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: چنانچه نتوانیم بیشتر به محتوای علمی این اجلاس بیفزاییم نمی توانیم به اهداف مورد نظر خود در رابطه با نماز کمک کنیم.

وی با تبریک ولادت باسعادت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: امروز بانوان ما باید از این شخصیت برجسته در زندگی خود الگو بگیرند.

این کارشناس تفسیر قرآن در پایان با اشاره به رسیدگی جدی به مشکلات مردم شهر اسفرورین در حادثه نوروز اظهارداشت: مسؤولان ومدیران دستگاهای اجرایی باید بتوانند وعده هایی که در قبال مشکلات مردم این شهر می دهند بتوانند اجرایی نمایند.

در ادامه این نشست مرتضی روزبه استاندار قزوین نیز به گزارشی از برگزاری این اجلاس در استان اشاره کرد و گفت: با همدلی و انسجام که در این استان بین مدیران دستگاهای اجرایی استان شکل گرفته امیدواریم بتوانیم اجلاسیه نماز را به بهترین وجه ممکن در این شهر برگزار نماییم.

استاندار قزوین تصریح کرد: آنچه که برای این استان مهم است این است که اجلاسیه نماز در سطح ملی بوده و همه  فرهیختگان و اندیشمندان استان باید بتوانند در رابطه با موضوعات نماز مطالبی بنویسند.

در پایان حجت الاسلام حسینی، داوود محمدی، رجب رحمانی و عباسپور نمایندگان مردم استان و شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با رسیدگی به مشکلات مردم شهر اسفرورین تاکید جدی داشتند./955/پ203/ب

ارسال نظرات