۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۲۵۴۱۹۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

اقتصاد مقاومتی با فرهنگ سازی محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان فرهنگ سازی در راستای اقتصاد مقاومتی را مهم ترین راه گشایش اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: باید کارهای فرهنگی در این راستا بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انجام مذاکرات بیان داشت: رهبر معظم انقلاب مذاکرات را به خوبی رصد می کند و جای نگرانی نیست.

 

وی با بیان این که رصد سیاست های نظام امری بسیار مهم است، افزود: تا نتیجه نهایی توافقات نمی توان در این راستا قضاوت کرد.

 

حجت الاسلام غلامی به رسمیت شناختن قدرت هسته ایران را از نقاط قوت مذاکرات بیان کرد و عنوان داشت: در این مذاکرات کنار آمدن با شش کشور دیگر، امری طبیعی است که طرف مقابل نیز خواسته هایی دارد.

 

وی در ادامه گذر از خطوط قرمز نظام در بیانیه لوزان را رد کرد و افزود: با نظارت رهبر معظم انقلاب در انجام امور چنین امری امکان ندارد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که راه های گوناگونی برای گشایش و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است، اظهار داشت: تکیه به توان داخلی و تولیدات داخلی امری بسیار ضروری است.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید در زمینه اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی کنیم.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده ایران با عینک بدبینی با گروه 5+1 به مذاکره نشسته است، گفت: تیم مذاکره کننده ایران با احاطه کامل بر برنامه ها از سیاست آمریکا آشنایی کامل دارند.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: اگر طرف مقابل در مذاکرات بر عهد خویش پایبند باشند، راه برای ملت ایران بسته نیست.

 

مخالفت با اسلام از اهداف حمله آل سعود به یمن است

 

وی در ادامه با اشاره به حمله آل سعود به یمن عنوان داشت: آل سعود در حمله به یمن اهداف گوناگونی دارد.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که مخالفت با اسلام از اهداف حمله آل سعود به یمن است، افزود: در سیاست امری طبیعی است که هر کسی منافع خویش را در نظر می گیرند.

 

وی با بیان این که اسرائیل غاصب برای رسیدن به هدف خویش، حمله آل سعود به یمن را زاویه دید خویش قرار داده است، اظهار داشت: غربی ها برای رسیدن به هدف خویش راه های گوناگونی همچون حمله به سوریه، عراق و امروز حمله به یمن را در پیش گرفتند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به سکوت جوامع بین الملل در برابر حمله غربی ها به یمن افزود: مجموعه آنها نیز از جنس خودشان هستند.

 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: بهترین راهکار یمن در شرایط کنونی این است که مردم یمن، راه خود را ادامه دهند.

 

وی با بیان این که جوامع بین الملل باید ورود پیدا کنند، افزود: کشورهای مسلمان نیز باید از یمن حمایت کنند تا مقاومت مردم آن به نتیجه برسد./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات