۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۵۴۲۸۵
آیت الله حیدری:

عربستان به نیابت از رژیم صهیونیستی در یمن می‌جنگد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری رژیم صهیونیستی برای این که خود را به زحمت نیندازد و ارتش خود را حفظ کند عربستان را به نیابت از خود وارد جنگ علیه یمن کرد.
آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تجاوز عربستان به یمن به نیابت از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت، گفت: نتیجه این تجاوز شکست قاطع است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای این که خود را به زحمت نیندازد و ارتش خود را حفظ کند عربستان را به نیابت از خود وارد جنگ علیه یمن کرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مردم یمن را ملتی باسابقه در جهاد توصیف و عنوان کرد: یمنی ها از 60 سال پیش در مبارزه با نظام های مستبد پیش قدم بودند و همواره با رژیم های دست نشانده عربستان در این کشور مبارزه می کردند.

 

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: ما به رژیم آل سعود هشدار می دهیم که دست از حماقت بر دارد و این ملت مظلوم را مورد هجوم ظالمانه خود قرار ندهد.

 

وی افزود: پس از موج بیداری اسلامی در جهان اسلام مردم یمن حکومت دست نشانده آل سعود را سرنگون کردند و آزادانه سرنوشت خود را انتخاب کردند.

 

آیت الله حیدری گفت: ملت یمن سرانجام بینی رژیم ستمگر و متجاوز آل سعود را به خاک خواهد مالید.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با رد ادعای عربستان مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی یمن اظهارداشت: هم اکنون عربستان در حال بمباران مردم یمن و نابودی تأسیسات آن است اما به دروغ بیان می کند که کشورهای دیگر هستند که در یمن دخالت می کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز تجاوز به خاک یمن و کشتار مردم آن کشور را جنایت جنگی توصف و عنوان کرد: عاقبت وخیمی در انتظار متجاوزان است.

 

رژیم های ستمگر از  بیداری اسلامی هراس دارند

 

آیت الله حیدری با اشاره به این که تهاجم رژیم آل سعود به یمن به دو دلیل انجام شد اظهارداشت: بیداری اسلامی و ترس از آن نخستین دلیل این هجوم است.

 

وی افزود: عربستان در هراس است که مبادا بیداری اسلامی مردم یمن به عنوان الگوی برای مردم منطقه تبدیل شود.

 

امام جمعه موقت اهواز گفت: این هجوم به منظور اعاده حیثیت از سوی رژیم آل سعود صورت گرفت تا آبروی از دست رفته آن ها را باز گرداند.

 

نمایند مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد یمن اظهار داشت: این تجاوز همانند تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.

 

وی تلاش برای ایجاد یک ائتلاف ضد اسلامی را هدف دیگر عربستان از حمله به یمن توصیف و عنوان کرد: انگیزه مشترک این کشورها خاموش کردن صدای ملت های مظلوم است.

 

علمای جهان اسلام رسالت دینی خود را انجام دهند

 

آیت الله حیدری با اشاره به این که علمای رژیم آل سعود جیره خوار دربار هستند، اظهار داشت: این علما فتوای خلاف میل رژیم آل سعود صادر نمی کنند.

 

وی افزود: علمای آزاد جهان اسلام باید به رسالت دینی خود عمل کنند و در مقابل ظلم و ستم همچون همیشه بایستند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به آیه «ولا ترکنوا الی الذین ظلمو فتمسکم النار» بیان داشت: سکوت و بی تفاوتی در مقابل ظلم وستم پذیرفتنی نیست./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات