۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۵۵۶۹۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توطئه های دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا وسیله انتقال فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: ترویج این فرهنگ توطئه های دشمنان را خنثی کرده و شکاف بین نسل ها را از بین می برد.
نماينده ولي فقيه در سپاه استان سمنان

حجت‏الاسلام محمود شکری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان و یادآوری برگزاری کنگره شهدای این استان در نیمه اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: اثرگذاری فرهنگی دو مقوله عمومی و اختصاصی را در جامعه تحت الشعاع قرار می دهد.

 

وی با اشاره به فرمایش ماندگار رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: کنگره سه هزار شهید استان سمنان در راستای این فرمایش رهبری برگزار می‌شود و نخستین اثر برگزاری چنین مجالس و محافلی، مزین و معطر شدن فضای شهر و استان به عطر و بوی شهدا است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: فضاسازی‌های عمومی که با تصاویر زیبای شهدا انجام شده عموم جامعه به ویژه نسل جوان را وادار به تفکر و تدبر در این موضوع می‌کند و این که اتفاق و حماسه‌ای که در سال‏های دفاع مقدس رخ داده، چه بوده است و این فضاسازی ناخودآگاه این نسل را به مراجعه و مطالعه دست نوشته‌ها و آثار برجای مانده از شهدا، ایثارگران و جانبازان سوق می‌دهد.

 

حجت‏الاسلام شکری با اشاره به تولیدات و چاپ کتب و دست نوشته‌های شهدای استان سمنان به مناسبت برگزاری کنگره شهدا و اجلاسیه‌هایی که در سراسر استان برگزار شده است، گفت: پیام ایثارگری، مقاومت، حجاب و عفاف و پشتیبانی تمام قد شهدا از ولایت فقیه از بلندگوی رخداد عظیم فرهنگی استان در کنگره سه هزار شهید استان سمنان طنین انداز خواهد شد.

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه برگزاری کنگره‏ها، اجلاسیه‏ها و یادواره‌های شهدا را پاسخ دندان‏شکنی به دنیای استکبار، نظام سلطه و بدخواهان ملت ولایت‏مدار ایران اسلامی دانست و افزود: این فرهنگ تودهنی محکم به کسانی است که گمان می‏کنند، نسل جدید از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند./977/ت302/ح

ارسال نظرات