۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۵۶۱۴۶

نخستین کارگاه آموزشی رسالت طلبه پژوهشگر در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی حوزه علمیه صادقیه تبریز از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی با حضور طلاب فعال در فضای مجازی خبر داد.
حوزه علميه صادقيه تبريز

منیره محمدی خواه، معاون پژوهشی حوزه علمیه صادقیه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: نخستین کارگاه آموزشی با حضور طلاب فعال در فضای مجازی با عنوان «رسالت طلبه پژوهشگر در فضای سایبری» به همت این مرکز علوم اسلامی برگزار شد.

 


وی با بیان این‌که شناسایی و ساماندهی طلاب فعال در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف این کارگاه بوده است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور طلاب فعال در فضای مجازی و با هدف تشکیل تیمی در جهت رصد موارد انحرافی و پاسخگویی به این انحرافات برگزار شد.

 


به گفته محمدی‌خواه در این کارگاه آموزشی که با دو موضوع جریان شناسی و آسیب شناسی فضای مجازی تشکیل شد، حجت الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه با بررسی ضرورت شناخت جریانات و مقابله با آنها پرداخت و جریان سازی در فضای مجازی را یکی از مسائل مهم در شکل گیری یک تفکر در فضای حقیقی دانست.

 


معاون پژوهشی حوزه علمیه صادقیه تبریز ادامه داد: در این کارگاه حجت الاسلام مهدی قهرمانی از اساتید حوزه دانشگاه نیز به آسیب شناسی فضای مجازی پرداخت و آسیب های این حوزه را کمتر از منافع آن ندانست و برای جلوگیری از این آسیب ها  مدیریت حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را بهترین راهکار عنوان کرد.

 


وی با اشاره به استقبال طلاب از برگزاری این کارگاه آموزشی یادآور شد: نخستین کارگاه آموزشی «رسالت طلبه پژوهشگر در فضای سایبری» طی روزهای 30-31 فروردین در حوزه علمیه صادقیه تبریز با حضور 20 نفر از طلاب حوزه برگزار شد.

 


محمدی‌خواه در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تداوم استقبال طلاب پژوهشگر مدارس علمیه تبریز از چنین کارگاه‌هایی، به یقین برنامه‌ریزی برای حضور منسجم و هدفمند طلاب مبلغ در فضای مجازی با جدیت پیگیری خواهد شد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات