۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۵۶۴۴۶

اجتماع 4 هزار 800 نفری دانش‌آموزان مهدی‌یاور در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ اجتماع 4 هزار 800 نفری دانش آموزان دختران مهدی یاور اصفهان در مسجد مقدس جمکران با همکاری آموزش پرورش استان اصفهان، مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد.
امام زمان عليه السلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع چهار هزار 800 نفری دانش آموزان دختر مهدی یاور اصفهان بعد از ظهر امروز در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد.

 

در این اجتماع یک روزه دانش آموزان دختر با وظایف خود پیرامون مباحث مهدویت آشنا شده و به صورت دست جمعی از مسجد مقدس جمکران بازدید به عمل آورده و اعمال این مسجد را انجام دادند.

 

همچنین در این برنامه مباحثی حفظ حجاب و حیا، خوب همسرداری و تربیت فرزندان صالح و شایسته از مهم‌ترین شاخص‌های یک دختر منتظر امام زمان (عج) عنوان شده و از دانش آموزان خواسته شد به عنوان مهدی یاور فرهنگ حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی را در میان هم سن و سالان خود ترویج داده و گوش به فرمان ولایت باشند تا تعجیل در فرج محقق شده و موانع کنونی فرج در جامعه اسلامی رفع شود.

 

همچنین در این اجتماع به دانش آموزان دختر هدایای معنوی و بسته‌های فرهنگی مرتبط با فرهنگ مهدویت اهدا شد.

 

لازم به ذکر است، این اجتماع با همکاری مجتمع مهدی یاوران قم، مسجد مقدس جمکران و آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد؛ این چهار هزار 800 نفر دانش آموز دختر اصفهانی، نماینده 21 هزار دانش آموز متقاضی برای حضور در مسجد مقدس جمکران بودند./837/پ203/ف

ارسال نظرات