۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۵۶۶۲۳
با حضور مدیرعامل خبرگزاری رسا؛

دوره آموزشی «شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی» در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور مدیرعامل خبرگزاری رسا دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی در بوشهر برگزار شد.
دوره آموزشي شيوه نوين تبليغ در فضاي مجازي در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی امروز با حضور حجت‌الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در بوشهر برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش،‌ این دوره طی مدت دو روز و با حضور بیش از 110 طلبه خواهر و برادر در مجتمع آموزشی عقیدتی سپاه استان بوشهر در حال برگزاری است و چند تن از اساتید خبرگزاری رسا عهده دار تدریس در این دوره خواهند بود.

 

مباحثی همچون اخلاق در رسانه، شیوه خبرنویسی و یادداشت نویسی، آسیب شناسی رسانه و شبکه های اجتماعی و جریان سازی رسانه ای از مهم ترین موضوعات این دوره است.

 

حجت الاسلام مرتضی فلاحتی مسؤول بسیج طلاب استان بوشهر نیز در آئین افتتاحیه این دوره ضمن خیر مقدم به مدعوین، توضیحاتی را پیرامون نحوه برگزاری این دوره عنوان کرد.

 

در ادامه این برنامه حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به ایراد سخن پیرامون فضای مجازی پرداختند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا به همراه سردبیر و تنی چند از دبیران خبرگزاری رسا به منظور شرکت در آیین افتتاحیه دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی به بوشهر سفر کرده‌اند.

 

حجت الاسلام محققی در طول سفر سه روزه خود به بوشهر دیدارهایی با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیران و معاونان حوزه علمیه استان، امام جمعه شهر دلوار، امام جمعه شهر عالی شهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مسؤول بسیج دانش آموزی و مسؤول قرارگاه تاکتیکی سپاه استان دیدار می کند.
 
مدیر عامل خبرگزاری رسا همچنین در این سفر بنا است از ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع)، موزه نیروی دریایی ارتش، موزه رئیسعلی دلواری، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کند.
 
لازم به ذکر است، دوره آموزشی شیوه نوین تبلیغ در فضای مجازی به مدت دو روز و با حضور بیش از 110 طلبه خواهر و برادر در بوشهر در حال برگزاری است./833/پ202/ب4
ارسال نظرات