۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۵۷۵۹۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

همدلی و همزبانی شاه کلید حل مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همدلی و‌ همزمانی می تواند معضلات موجود را حل کند، گفت: مؤمن اگر شورایی نباشد هرگز نمی تواند در انجام کارهای خود موفق باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، شب گذشته در همایش روز ملی شوراها که در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد با بیان این که همدلی و همزمانی می تواند معضلات موجود را حل کند، گفت: مؤمن اگر شورایی نباشد هرگز نمی تواند درانجام کارهای خود موفق باشد.

 

وی افزود: تجمع آرا با تفکر اسلامی نتیجه خوبی خواهد داشت و در شهرستان آمل این حرکت گاهی پررنگ و گاهی کم رنگ جلوه می کند.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: باید برای این مردم که در همه صحنه های انقلاب حضور فعالی دارند کار انجام شود و متأسفانه کار نکرده های ما بیشتر از کارکرده های ما است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که خدمت به مردم امری ارزنده است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: باید از ظرفیت ها و فرصت های موجود برای توسعه عمران و آبادانی و رفع مسائل و مشکلات مردم گام برداشته شود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در تمام ادارات کارهای مانده فراوان داریم و کار را طوری انجام دهیم که برای رضای خدا باشد تا مردم ببینند کار دارد انجام می شود.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، ادامه داد: باید همه خود را درقبال قانون مسؤول بدانیم تا تنشی پیش نیامده و برای دنیا و گرفتن مسؤولیت تلاش نکنیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که مسؤولان علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی به فکر کارهای فرهنگی هم باشند، گفت: در ایام مناسبت های مذهبی کار فرهنگی بیشتری صورت گیرد تا در امور دیگر عقب نمانده و شرمنده مردم نباشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تقدیر و تشکر از شهردار، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری، خاطرنشان کرد: چهره هر شهر نشان از چگونگی مدیریت شهری آن دارد و با توجه به این که شهر آمل دارای فضاهای سبز، پارک ها و میادین زیبا و در مجموع شهری زنده و پویا است می توان به مدیریت دلسوزانه شهردار و شورا پی برد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت علی(ع)، تصریح کرد: الگو گرفتن از رفتار حضرت علی(ع) باید سرلوحه کاری همگان باشد و نکند خدایی ناکرده پیرو امام علی(ع) باشیم و در عمل چیز دیگری انجام دهیم.


وی در پایان افزود: آنچه برای ما باقی می ماند انجام عمل خیر است که جزو باقیات و صالحات می شود که باید در این راستا به نحوی شایسته و ارزنده گام برداریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات