۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۵۷۸۳۸
جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

وفاق و یک‌پارچگی امت اسلامی راهی برای نجات حرمین شریفین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین باطنی با تأکید بر این که جریان بیداری اسلامی اراده ملت‌ها را مصمم کرد تا روی پای خودشان بایستند و مقدراتشان را خودشان ورق بزنند، گفت: وفاق و یک‌پارچگی امت اسلامی می تواند حرمین شریفین را از دست وهابیان نامسلمان خارج کند.
حجت الاسلام باطني

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبر گزاری رسا در اصفهان، با تبریک حلول ماه رجب و اعیاد ماه رجب گفت: به برکت اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی جریان بیداری اسلامی اراده ملتها را مصمم کرد تا روی پای خودشان بایستند و مقدراتشان را خودشان ورق بزنند.

 

وی با تصریح بر این که جهان اسلام متأسفانه گرفتار بلیه ای بنام آل سعود و خاندان حاکم بر حرمین شریفین است، افزود: وقتی مسائل و حوادث سال‌های اخیر در بین کشورهای اسلامی و رنج ها و مشکلات امت اسلامی در کشورهای منطقه را مرور می کنیم، مستقیم یا غیر مستقیم دست های آل سعود را می بینیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین باطنی ادامه داد: خواسته هایی که آمریکا و ولد نامشروعش رژیم صهیونیستی، در سالهای قبل با دخالت مستقیم به آن نرسیدند و اهداف تعقیب شده از سوی آنها محقق نشد، امروز از  طریق عناصر سر سپرده و وابسته به رزیم سلطنتی عربستان دنبال می شود.

 

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که تجاوز اخیر سعودی ها به مردم بی دفاع و مظلوم یمن تجاوزی آشکار است، گفت: دلارهای نفتی و حمایتهای نظامی و تدارکاتی آل سعود در جریان تکفیری داعش در سوریه و عراق، و کشتار مردم بی دفاع در بحرین و یمن، کاملا مشهود است.

 

وی با اشاره به مقررات بین المللی، که این تجاوز را ظالمانه می داند، تصریح کرد: صدای اعتراضی از مجامع بین المللی همچون سازمان ملل و شورای امنیت که در سیطره کامل آمریکا و هم پیمانان اوست، شنیده نمی شود.

 

استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان این که اجازه نمی دهند صدای مردم مظلوم یمن مانند مردم بحرین به دنیا برسد، افزود: متأسفانه نه تنها اعراضی از آنها شنیده نمی شود بلکه با قطعنامه، سخنرانی و بیانیه، حمایت آشکار هم از این تجاوز ظالمانه انجام می شود.

 

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که همه وعده های الهی حق است، تأکید کرد: شکست دشمنان اسلام قطعی خواهد بود و پیروزی از آن مردم و مظلوم و ستمدیده این کشورها است، همانگونه آثار شکست در جریان تکفیری و داعش گروه های تکفیری سوریه کاملا مشهود است، در یمن هم قطعا به فضل الهی متجاوزین شکست خواهند خورد ومردم یمن پیروز خواهند شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با تأکید بر این که جریان بیداری اسلامی اراده ملتها را مصمم کرد تا روی پای خودشان بایستند و مقدراتشان را خودشان ورق بزنند، اظهار کرد: تحقق این خواسته جایگاه حکام مستبد منطقه، به ویژه حکامی که موروثی و سلطنتی است و هیچ پشتوانه مردمی ندارد را متزلزل می کند.

 

وی ادامه داد: متجاوزان نگرانند، روزی طوفان بیداری اسلامی جغرافیای حکومت آن ها را هم در بگیرد، بدین جهت ائتلافی درست شد که با هر صدای استقلال طلبی و آزادی خواهی در کشورهای اسلامی مبارزه بشود.

 

استاد حوزه علمیه اصفهان در ادامه فروپاشی نظام سلفی و وهابی عربستان را از خواسته های مردم خداجوی دانست و افزود: وفاق و یک پارچگی امت اسلامی می تواند حرمین شریفین را از دست وهابیان نامسلمان خارج کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین باطنی همدلی و هماهنگی در مقابل بدخواهان اسلام و کسانی که اسلام هراسی می کنند را لازم دانست و گفت: همه باید به همدلی برسند تا بتوانند آنگونه که قرآن فرموده به حبل الاهی چنگ بزنند و با وحدت و یکپارچگی رژیم منحوس صهیونیستی را مهار و مضمحل کنند.

 

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پایان با ذکر این نکته که این روزها غیرت دینی، مردم را به خیابان ها آورده است و راه پیمایی و تجمع علیه آل سعود در گوشه کنار کشور ما و بعضی از کشورهای دیگر برگزار می شود، گفت: روحانیان و فضلا و فرهیختگان حوزوی و طلاب هم که همواره جلو دار حرکت های ظلم ستیزانه بوده اند، در محکوم کردن این جنایات حضور پر رنگ و تأثیر گذاری دارند./939/ت302/ب4

ارسال نظرات