۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۵۸۲۷۴

برگزاری مراسم جشن ولادت امیرمؤمنان و عمامه گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن سالوز ولادت با سعادت امیرمؤمنان حضرت امام علی (ع) با حضور اقشار مختلف مردمی در بیوت مراجع تقلید در قم برگزار شد.
آئين عمامه گذاري طلاب حوزه علميه زنجان عمامه گذاري طلاب حوزه علميه سفيران هدايت مراسم عمامه گذاري  طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سیزدهم رجب المرجب و در سالروز میلاد امام علی(ع) بیوت مراجع تقلید و علما در قم پذیرای اقشار مختلف مردم بود.


بر اساس این گزارش مراسم جشن سالروز میلاد امام علی(ع) در بیوت حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، سید موسی شبیری زنجانی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی، جعفر سبحانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و سید عبدالکریم موسوی اردبیلی برگزار شد.


این گزارش می افزاید در بیوت برخی از مراجع تقلید نیز مراسم عمامه گذاری طلاب انجام شد و شماری از طلاب حوزه علمیه قم این روز مبارک را برای جشن عمامه گذاری خود انتخاب کردند.

 

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است، مراسم جشنی نیز پیش از ظهر امروز با حضور گسترده طلاب و دیگر اقشار مردمی در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

 

حرم کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، مساجد، امامزادگان و دیگر اماکن متبرکه نیز در در شب و روز میلاد مولا علی پذایرای هزاران عاشق و دلداده اهل بیت(ع) بود.

 

در این مراسم ها سخنرانان به تبیین فضائل و مناقب امام علی(ع) پرداختند و ولایت و محبت مولا علی(ع) و دیگر ائمه اطهار(ع) را مهم ترین سرمایه شیعیان دانستند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات