۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۵۸۸۴۱
فرماندار پلدختر:

استقبال مردم برای حضور در مراسم ارتحال امام نشان دهنده وفاداری به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ فرماندار پلدختر با بیان این که امام خمینی(ره) احیاگر اسلام بود، گفت: استقبال مردم برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) نشان دهنده وفاداری به انقلاب است.
مرقد امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، قدرت‌الله ترابی نژاد، فرماندار پلدختر صبح امروز، در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اعزام 500 نفر از مردم پلدختر به حرم مطهر امام راحل گفت: حضور مردم در آیین ارتحال امام(ره) نشان دهنده وفاداری آنان به انقلاب است.

 

وی اظهار داشت: مردم با حضور و شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) به جهانیان نشان می‌دهند که ملت برای همیشه خاطره امام راحل را زنده نگه می دارد.

 

ترابی‌نژاد با تأکید بر این‌که باید زمینه لازم برای حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل فراهم شود، افزود: مشارکت و همکاری همه دستگاه ها در اعزام زائران به مراسم ارتحال امام(ره) ضروری است.

 

وی با اشاره به مهلت نام نویسی جهت اعزام به مرقد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امید است مردم پلدختر همچون سال‌های گذشته، در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم های عروج ملکوتی امام راحل شرکت و حضور داشته باشند.

 

ترابی‌نژاد تأکید کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی در شهرستان پلدختر، اعزام زائران پلدختری به مراسم ارتحال امام(ره) باید بهتر و منسجم تر از گذشته انجام شود.

 

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید در راستای اجرای ویژه برنامه های پر محتوا،  در زمینه تبیین اندیشه‌های بلند امام خمینی(ره) برای نسل جوان تلاش کنند.

 

امام خمینی ملاک وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

فرماندار پلدختر امام خمینی(ره) را ملاک وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امام راحل نخستینی بود که دومین نداشت و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام (ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است.

 

ترابی‌نژاد با بیان شخصیت والای امام راحل ادامه داد: امام(ره) مبدأ تفکر بیداری اسلامی، شخصیتی برجسته و الگویی برای جهانیان است و در کلام دیگر امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و ابرتاریخ ساز قرن بیستم بود.

 

گفتنی است، 500 نفر از عموم مردم پلدختر در قالب 11 کاروان زیارتی، 14 خرداد ماه سال جاری، به مرقد ملکوتی امام خمینی(ره) اعزام می شوند و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا پنج خرداد ماه، با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت نام‌نویسی اقدام کنند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات