۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۹۴۷۴

طلاب نویسنده کتاب بلقیس سلیمانی را نقد کردند

خبرگزاری رسا ـ نشست نقد و بررسی رمان من از گورانی ها می ترسم با حضور طلاب نویسنده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
نمايشگاه کتاب تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست نقد و بررسی کتاب من از گورانی ها می ترسم نوشته بلقیس سلیمانی با حضور نویسنده کتاب و طلاب نویسنده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
 
شایان ذکر است این نشست که به همت مدرسه اسلامی هنر قم برگزار شد در راستای حضور فعال طلاب در نمایشگاه کتاب و بهره بردن طلاب از غرفه های این نمایشگاه بود.
 
در این جلسه بلقیس سلیمانی، نخست به بیان نکاتی در رابطه با رمان خود پرداخت و گفت: این کتاب در مدت کوتاهی نوشته و به چاپ رسید و این یکی از تکنیک های نویسندگی است البته بعضی ها برای نوشتن داستانی مدت ها وقت صرف می کنند که این هم خود تکنیکی است.
 
گفتنی است در ادامه نشست طلاب حاضر در جلسه نقد و بررسی، نظراتی را درباره رمان این نویسنده مطرح کردند که نویسنده به آن ها پاسخ داد.
 
قابل ذکر است از نکات قابل توجه این نشست حضور محمد طلوعی نویسنده و منتقد مطرح داستان و رمان بود که با بیان مباحثی درباره کتاب من از گورانی ها می ترسم و داستان نویسی به نویسنده و طلاب در ادامه راه نویسندگی کمک زیادی کرد.
 
لازم به ذکر است رمان من از گورانی ها می ترسم در اسفند 93 نوشته و در فروردین 94 روانه بازار شد./1322/پ202/س
ارسال نظرات