۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۵۹۹۰۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مسلمانان مراقب فتنه ها و دسیسه های استکبار باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کردستان با بیان این‌که مسلمانان باید در هر شرایطی مراقب فتنه ها و دسیسه های استکبار باشند، گفت: موجب افتخار است که کشور ایران، برادران دینی و ایمانی خود را تحت هر شرایطی تنها نمی‌گذارد.
امام جمعه کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کردستان، پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر، با اشاره به حضور همیشگی نیروهای هلال احمر در مقابله با حوادث، اظهار داشت: جای بسی افتخار است که کارکنان هلال احمر با حضور به موقع خود در حوادث به عنوان اولین افراد، در کمک رسانی به آسیب‌دیدگان و کاهش درد و سختی آن ها حضور پیدا می کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: هلال احمر سازمانی بی‌طرف و مستقل است که وظیفه کاملا بشر دوستانه آن، حفاظت از زندگی و کرامت انسانی است و در مسائل سیاسی حاکم بر کشورها دخالت ندارد.

 

وی در ادامه افزود: کمک به یکدیگر یکی از ویژگی‌های انسانی است و علاوه بر اهمیت حفظ جان خود، نجات جان دیگر انسان‌ها نیز مورد تأکید قرار داده شده است، اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای ترویج حقوق بشر دوستانه به منظور جلوگیری از بروز آلام انسانی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان اینکه از ویژگی های مؤمن کمک به انسان ها است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در سراسر جهان، همواره باید تلاش کند تا با فعالیت های بشر دوستانه خود در راستای هدف خود، که همان حمایت از حقوق انسان ها است، گام بردارد.

 
امام جمعه کردستان با توجه به اینکه بهترین راه مقابله با استکبار حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، گفت: همواره باید مسلمانان هوشیار باشند که با اختلاف های کوچک بهانه به دست رژیم صهیونیستی ندهند و مراقب فتنه ها و دسیسه های آن ها باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی بیان داشت: عده‌ای هستند که با چهره اسلامی و با باطنی کاملا غربی، جنایاتی در یمن و علیه مسلمانان انجام می‌دهند، قطعا این ها از کفار بوده و چهره اسلام را مخدوش می‌کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اقدامات شایسته جمعیت هلال احمر، افزود: وظیفه کارکنان هلال احمر و همه مسلمانان است که با حضور بیشتر، یار و یاور مظلومان بوده و به کمک آن ها بشتابند و خوشبختانه سبب افتخار است که کشور ایران، برادران دینی و ایمانی خود را تحت هر شرایطی تنها نمی گذارد./967/پ202/ح

ارسال نظرات