۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۶۰۰۱۶
مسؤول شورای هماهنگی بابل:

رژیم آل سعود اصول انسانی را در حمله به یمن زیر پا گذاشته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با اشاره به این که جنایات آل سعودی همانند جنایات صهیونیست ها علیه غزه است، گفت: اگر در مقابل جنایات وحشیانه صهیونیست ها موضع جهانی قوی تری گرفته می شد امروز شاهد جنایات عامل دیگر آمریکا در منطقه علیه کشوری مسلمان نبودیم.
مسؤول شوراي هماهنگي بابل

حجت‌الاسلام محمد روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن گفت: ملت یمن با مقاومت و پافشاری بر حق مسلم خود مبنی بر تعیین سرنوشت و مقابله با توطئه ها و دخالت های بیگانگان فریاد «هیهات من الذله» سر می دهد و مردم ما نیز بر اساس خط مشی دینی، اسلامی و انسانی خود در کنار مردم مظلوم یمن هستند.

 

وی با اشاره به برپایی دو راهپیمایی مردم بابل در حمایت از مردم مظلوم انقلابی یمن خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت و قاطبه ملت ایران با حمایت های همه جانبه مادی و معنوی از هیچ کمکی برای مردم یمن دریغ نخواهند کرد.

 

فرمانده پایگاه جامعه روحانیت شهرستان بابل افزود: وقتی جنایت و تجاوز آشکار آل سعودی با همراهی جبهه استکباری به رهبری آمریکا و صهیونیست در رسانه های انعکاس می یابد قلب هر آزاده ای را به لرزه در آورد.

 

وی با بیان این که رژیم سعودی همه موازین اسلامی، عربی و حقوق بشر جهانی را در حمله به یمن زیر پا گذاشته است، تصریح کرد: حمله به کشوری مسلمان، به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی دفاع در ماه حرام، استفاده از پیشرفته ترین سلاح ها و بمب افکن های آمریکایی و نابودی زیرساخت های حیاتی این کشور، نشان دهنده اوج خباثت و خارج بودن از دایره اسلام و دوری از شرف انسانیت آل سعود است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل ادامه داد: امروز جهان با جنایاتی مواجه شده است که روح هر انسان آزاده ای را می آزارد و با همه اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است.

 

حجت الاسلام روشن با اشاره به این که جنایات آل سعودی همانند جنایات صهیونیست ها علیه غزه است، خاطرنشان کرد: اگر در مقابل جنایات وحشیانه صهیونیست ها موضع جهانی قوی تری گرفته می شد امروز شاهد جنایات عامل دیگر آمریکا در منطقه علیه کشوری مسلمان نبودیم.

 

وی افزود: رژیم آل سعود و وهابیت طی سال های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده است و با سوءاستفاده از عنوان خادم حریمن شریفین، خباثت و پلیدی خود را آشکار کرده اند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این که امروز باید عزمی جدی در جهان اسلام برای کنار زدن آل سعود از تولیت حرمین شریفین شکل بگیرد، اذعان کرد: امروز وظیفه علمای دلسوز جهان اسلام است که بیش از این نگذارند آل سعود عنوان کلید داری خانه خدا و مرقد شریف پیامبر اسلام را به یدک بکشند.

 

وی ادامه داد: جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف این رژیم وابسته و دست نشانده استکبار جهانی را نشان داد.

 

حجت‌الاسلام روشن تصریح کرد: واقعاً برای کشور عربستان ننگ و عار است که از کشور استکبار و استبداد برای حمله به یمن انقلابی دستور بگیرد که مانع تعیین سرنوشت ملت یمن بر کشور خود شوند.

 

وی افزود: از سازمان‌های بین‌المللی نیز انتظار است که بیش از این شاهد جنایت کودک‌کشی آل‌سعود نباشند و هرچه زودتر مانع بروز فاجعه انسانی و آدم‌کشی بی‌رحمانه در منطقه گردند./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات