۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۶۰۳۲۰
همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم؛

استعدادهای برتر حوزه در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر و ممتازان حوزه های علمیه برگزار و از استعدادهای برتر حوزه تجلیل خواهد شد.
استعدادهای برتر حوزه در قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از معاونت پژوهش حوزه های علمیه، همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر و ممتازان حوزه های علمیه برگزار و از استعدادهای برتر حوزه تجلیل خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش و مسؤول مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه، در چهارمین جلسه شورای مدیران در سال جاری، ضمن تبریک و تهنیت مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر و ممتازان حوزه های علمیه در پنجشنبه جاری خبر داد.

 

مسؤول مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه دراین باره اظهار داشت: قرار است در این نشست از فعالان عرصه نخبگی و استعدادهای برتر و ممتازان عرصه های مختلف تجلیل شود.

 

وی در ادامه افزود: حدودا 150 استعداد برتر و 90 ممتاز از میان طلاب حوزوی شناسایی شده اند که ظرفیت های خوبی برای حوزه محسوب می شوند و امیدواریم بتوانیم از این سرمایه انسانی به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عماد، برگزاری اجلاسیه های تخصصی و بازدید از کتابخانه های معاونت پژوهش حوزه های علمیه را از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد و افزود: برای این نشست برنامه های دیگری نیز در نظر گرفته شده که برگزاری اجلاسیه های تخصصی که از چهارشنبه آغاز بکار خواهد کرد، و بازدید طلاب از کتابخانه هاو امکانات و ظرفیت های آنها، جهت آشنایی بیشتر با این منابع، از جمله این برنامه ها است که در حاشیه مراسم اجرا خواهد شد./1330/د101/ی

ارسال نظرات