۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۶۰۶۰۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

تعاونی‌ها در رشد و ترقی اقتصاد کشور، نقش بسزایی دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تعاونی ها در رشد و ترقی اقتصاد کشور از جمله ایجاد اشتغال و تولید ثروت، نقش بسزایی دارند.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، ظهر امروز در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان، عنوان داشت: تعاونی ها در رشد و ترقی اقتصاد کشور از جمله ایجاد اشتغال و تولید ثروت، نقش بسزایی دارند.


وی با توجه به نظارت بیشتر بر کار تعاونی ها، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل یک سری مشکلات، مردم دیگر دید مثبتی به تعاونی ها ندارند، از این رو برای پیشرفت و حرکت سریع در اقتصاد کشور باید نظارت بیشتری به تعاونی ها داشته باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، تصریح کرد: ما در تمام عرصه ها، احتیاج به پیشرفت داریم و در حوزه تعاونی ها، با انتخاب مدیر عامل و هیأت مدیره توانمند، اعتماد مردم را جلب کنیم و در این زمینه پیشرفت بیشتری داشته و به اقتصاد ملت کمک کنیم.


وی در ادامه افزود: در بعضی موارد، افرادی اقدام به ایجاد تعاونی می‌کنند که حتی فلسفه تشکیل تعاونی را نمی‌دانند، بدیهی است برای استفاده از توانمندی های هر حوزه قبل از هر چیز نیاز به آموزش، به عنوان مهم ترین عنصر می باشد.


نماینده ولی فقیه در کردستان، با اشاره به موانع توسعه اقتصادی در کشور، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین موانع توسعه اقتصادی در کشورها کمبود سرمایه است و این به دلیل فقدان فرهنگ سرمایه گذاری است و تعاونی ها می توانند از طریق آموزش و ایجاد زمینه های سالم اقتصادی، این مشکلات را مرتفع کنند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، در پایان گفت: تشکیل تعاونی ها می تواند یکی از راه های نجات اقتصاد کشور و ضامن بقا و توسعه واحدهای ایجاد شده، باشد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات