۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۶۱۸۳۳

جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان آمل با حضور مسوول بسیج طلاب و روحانیان مازندران برگزار شد.
بسيج طلاب قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان پایگاه المهدی(عج) شهرستان آمل، امروز با حضور مسؤول بسیج طلاب و روحانیان مازندران، مسؤول تربیت و آموزش بسیج طلاب مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل و اعضای شورای بسیج طلاب و روحانیان آمل برگزار شد.


حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل با اشاره به فعالیت های این مجموعه، گفت: مراسم گرامی داشت نخستین شهید روحانی مدافع حرم، حجت الاسلام شهید محمدمهدی مالامیری با حضور طلاب و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد.


وی تصریح کرد: رایزنی های لازم به منظور ساخت ساختمان حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان شهرستان آمل صورت گرفته است که زمین آن مشخص شده و مقدمات کار برای شروع عملیات در حال انجام است.


حجت الاسلام زارع با اشاره به برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: جمعی از طلاب و روحانیان شهرستان شهرستان آمل به همراه کاروان پیاده عاشقان حسینی زائران خمینی به مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران اعزام می شوند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل ادامه داد: جمعی از طلاب و روحانیان نیز در قالب سواره و همراه با کاروان های اعزامی شهرستان آمل به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند.


وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان آمل خبرداد و تصریح کرد: در حال پیگیری و تمهید شرایط لازم برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای روحانی شهرستان آمل هستیم.


حجت الاسلام زارع خاطرنشان کرد: در منطقه جنگلی آمل در سال 60 یکی از روحانیان به شهادت رسیده است که تمثال یادبود این شهید گرانقدر و فرزند عزیزش که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند در آن منطقه نصب می شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود که امروز نیز وظیفه ای سنگین و مهم بر عهده دارد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات