۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۹۴۷
۳۱ اردیبهشت ماه؛

جلسه توجیهی نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت، گفت: همایش آموزشی و توجیهی یک روزه نمایندگان هیئت پزشکی در استان‌های کشور با حضور رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.
جلسه توجیهی نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج دکتر عادل مقصودی نژاد، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌وگویی عنوان کرد: همایش آموزشی و توجیهی یک روزه نمایندگان هیئت پزشکی در استان‌های کشور با حضور رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این همایش یک روزه دکتر سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت و معاونان ایشان سخنرانی خواهند داشت.

 

دکتر مقصودی نژاد تصریح کرد: در این همایش دستورالعمل و شرح وظایف پزشکان حج تمتع و نحوه ارتباط گیری بهتر و بیشتر با زایران و شیوه معاینات نیز به صورت مفصل تشریح خواهد شد.

 

وی یادآور شد: همچنین در این همایش کارگروه‌های مختلف مباحث کمیسون‌های مشورتی بحث و تبادل نظر خواهند داشت و مشکلات و آسیب‌ها احتمالی زایران حج تمتع در این همایش یک روز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: همچنین برای حضور در این همایش از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی و آقای مهندس سعید اوحدی، رییس سازمان حج وزیارت دعوت به عمل آمده است.

 

وی گفت: همایش سراسری و یک روزه نمایندگان استانی هیئت پزشکی حج وزیارت، 31 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در سالن همایش‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد./1330/د101/ی

ارسال نظرات