۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۶۲۳۱۱
وزیر اطلاعات:

تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت تدبیر امید است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علوی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری و شلوغ کاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.
حجت الاسلام محمود علوي وزير اطلاعات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در جمع مسؤولان شهرستان مرند با بیان این‌که دولت یازدهم نگرشی فراجناحی دارد، اظهار داشت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم زیر پرچم ولایت و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.


وی با بیان این‌که بسیاری از مشکلات جامعه در صورت عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یعنی همدلی و همزبانی توسط گروه‌های سیاسی با وجود داشتن اختلاف سلیقه و دیدگاه‌های سیاسی قابل حل است، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت با توجه به شرایط اقتصادی کشور بیش از پیش احساس می شود.


حجت الاسلام علوی با بیان این‌که اقتصاد تک محصولی و نفتی آفتی برای توسعه و پیشرفت کشور است، تصریح کرد: وابستگی اقتصاد ملی به نفت، کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چند ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیری نداشته و همچنان استوار است.


وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات دولت در بهبود وضعیت اقتصادی کشور در طول دو سال گذشته تصریح کرد: کنترل تورم و رشد گرانی یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید بوده است، هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل است.


وی در ادامه با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه اقتصادی و جلب سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت پایدار در کشور است، گفت: وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است و مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند، دشمنان نظام اسلامی ایران باید همواره از اقتدار ایران ترس و وحشت داشته باشند.


وزیر اطلاعات افزود: تأمین امنیت پایدار برای کشور یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر و امید است، ضمن این‌که رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری و شلوغ کاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.


حجت الاسلام علوی با تأکید بر این‌که دولت به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه به عنوان یکی از الزامات پیشرفت و توسعه کشور است، افزود: هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تأمین امنیت، آسایش و وحدت ملت ایران است.


وی با بیان این‌که به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند، گفت: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های به وجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روز به روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و مرند باشیم./935/پ202/ش

ارسال نظرات