۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۶۲۳۳۹

جلسه شورای امور بین الملل مؤسسه دارالحدیث برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای امور بین الملل مؤسسه دارالحدیث با هدف گسترش فعالیت های این مؤسسه علمی در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار شد.
  دارالحديث
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از دارالحدیث، جلسه شورای امور بین الملل مؤسسه دارالحدیث با هدف گسترش فعالیت های مؤسسه دارالحدیث در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه بین المللی در سالن جلسات برگزار شد.
 

در این نشست که با حضور رییس مؤسسه دارالحدیث، قائم مقام دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث و مسؤلان مؤسسه برگزار شد، گزارش 8 ماه گذشته فعالیت های امور بین الملل، برنامه های در حال اجرا و برنامه های پیشنهادی توسط مدیر این بخش ارائه شد.

 

حجت الاسلام مطهری با بیان استفاده از ظرفیت های بخش های مؤسسه دارالحدیث برای تبدیل شدن به قطب علمی شیعی تصریح کرد: بهره مند شدن از فرصت های پیش رو برای معرفی مؤسسه پاسخگویی به مطالبه رهبری در موضوع حضور بین المللی دارالحدیث است.

 

وی در ادامه افزود: گسترش دیدارهای متقابل هیات های علمی و فرهنگی و عقد توافق نامه همکاری؛ اعزام دانشجویان و پزوهشگران به کنگره ها ، کنفرانس ها و ایجاد فرصت های مطالعاتی و ماموریت های پژوهشی و مشارکت در ارتقای رتبه علمی دانشگاه در سطح بین المللی از دیگر برنامه های امور بین الملل دارالحدیث است.

 

در پایان مقرر شد ساختار امور بین الملل با هدف گسترش فعالیت های خود در جلسه بعدی طرح و ارائه شود./998/د101/ی

ارسال نظرات