۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۶۲۸۴۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرستان:

امام حسین و عاشورا نقش مهمی در زندگی شیعیان دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرستان با بیان این‌که امام حسین(ع) و عاشورا نقش مهمی در زندگی شیعیان دارند، گفت: امام حسین(ع) و یارانش جان خود را برای صیانت از دین خود فدا کردند.
حجت الاسلام باباشاهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، شامگاه گذشته مراسم گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز و ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در کردستان برگزار شد.


حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرستان با حضور در این مراسم، عنوان داشت: امام حسین(ع) و عاشورا نقش مهمی در زندگی شیعیان دارند.

 

حجت الاسلام باباشاهی، اظهار داشت: برای ایجاد جامعه  سالم باید روح حسینی داشته باشیم و همانند سرور و سالار شهیدان با عدم تحمل ظلم و تلاش در راه اصلاح جامعه بکوشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به فداکاری امام حسین(ع) و یارانش در راستای تحقق دین خویش، افزود: ابا عبدالله الحسین(ع) با فداکردن جان خود و فرزندانش از دینش صیانت کرد و تنها عاملی که از نظر امام حسین(ع) که سبب صیانت از دینش می شد همان ایثار و از خودگذشتگی خود و فرزندانش بود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان، بیان داشت: گویا ترین صفت قمربنی هاشم مردانگی و شجاعتش است و در عاشورا حماسی ترین لحظه را آفرید و آن قدر از خود شجاعت نشان داد که دشمنان اسلام را هراسان و متزلزل کرده بود.


این مسؤول با توجه به ویژگی های حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: قمر بنی هاشم در فضل، کمال، ایثار، شجاعت و رادمردی الگوی تمام شهدای اسلام است و در نزد خداوند جایگاهی ویژه دارد.


حجت الاسلام باباشاهی، با اشاره به جنایات نیروهای تکفیری، اظهار داشت: این قوم منفور و دست نشانده های آمریکا و رژیم صهیونیستی امنیت و آرامش منطقه را بر هم زده و سعی در خدشه دار کردن چهره اسلام رادارند قطعا" این ها دشمنان اسلام و از کافران هستند.


وی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره حمایت کرده اند از این رو باید بسیار مراقب باشند چرا که آمریکا با سابقه سیاه و تاریکی که دارد، تنها به دنبال منافع خود در این مذاکره است و باید تیم مذاکره هوشیارتر بوده و به رهنمودهای فرمانده کل قوا توجه لازم را داشته باشند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات