۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۹۴۹
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

سوم خرداد ماه از درخشان‌ترین روزها در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد ماه یکی از درخشان ترین روزها در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سيد مهدي موسوي نژاد، نماينده مردم بوشهر در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر ، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد،  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

 

متن این پیام به این شرح است:

 

سوم خرداد ماه یکی از درخشان ترین روزها در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس فرزندان ایران اسلامی  است. ارزش و عظمت آزاد سازی و فتح خرمشهر آنگاه نمایان تر می شود که مظلومیت مدافعان شهر با دست خالی و شهادت نابت ترین و دوست داشتنی ترین قهرمانان آن روز مثل شهید جهان آرا در کنار آن دیده شده و برجسته شود.


این پیروزی و فتوحات دیگر در تمامی سرزمینهای اشغالی نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی شیرین تر می شود که بدانیم دلاورمردان سرافراز ما با کمترین امکانات و تسلیحات و بدون پشتیبانی حتی یک کشور و قدرت خارحی بر ارتشی پیروز شدند که به مدد دلارهای نفتی کشورهای حوزه خلیج فارس و پشتیبانی تسلیحاتی شرق و غرب هر روز بیشتر از دیروز در حال زاد و ولد و تقویت بود. ارتشی که با همه خسارتهای وارده و خیل عظیم اسراء،  در پایان جنگ چند برابر آغاز آن، تسلیحات و امکانات داشت. همه ما مرهون و مدیون خون شهیدانی هستیم که شجاعتی وصف ناپذیر جان ارزشمند خود را بر سر پیمان  با امام امت قدس سره نهادند و هنوز پیکر های مقدسشان پس از سالها غربت به آغوش وطن باز می گردد.

 

برخود واجب می دانم که در برابر این فتح الفتوح و فاتحین و شهدای آن و خانواده های معزز آنان سر تعظیم فرود آورم . صمیمانه به همه عزیزان خصوصا ملت قهرمان و استوار استان بوشهر بالاخص حوزه انتخابیه  دشتستان دلاور پرور تبریک عرض می نمایم و از خداوند بزرگ نابودی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه و پیشرفت روز افزون و دستیابی به قله های اقتدار و سربلندی را خواستارم./833/د101/ح

ارسال نظرات