۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۶۲۹۵۴
رییس مجلس شورای اسلامی:

کشورهای اسلامی علیه تکفری‌ها متحد شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس‌مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های تکفیری دشمنان اسلام هستند و مسلمانان باید با وحدت در مقابل آن‌ها بایستند و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی سازند.
دکتر علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی امروز در مراسم تجلیل از جانبازان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به سمتی حرکت می‌کند که مسائل مهم کشور بر دوش کسانی است که سابقه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند و توانستند با ایثار و فداکاری در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

 

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: جمهوری اسلامی گردنه‌های بسیار سنگینی را پشت سر گذاشته‌است که یکی از مهم ترین آن‌ها هشت سال دفاع مقدس بوده است که با رشادت و فداکاری رزمندگان به دشمنان اجازه ندادند تا به اهداف خود دست یابند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز نیز دشمنان از توطئه افکنی علیه جمهوری اسلامی دست برنداشتند، افزود: امروز نیز ما باید همانند هشت سال دفاع مقدس که نیروهای مکتبی و ارزشی توانستند پیروزی‌های چشمگیری برای جمهوری اسلامی به ارمغان بیاورند، از تمام ظرفیت های خود در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر منطقه، بیان کرد: امروز ما شاهد جنایات گروه‌های تکفیری در منطقه هستیم که بجای تیغ کشیدن علیه دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها، به کشتار مسلمانان دست می زنند.

 

لاریجانی با بیان این که کشورهای اسلامی باید در مقابل گروه‌های تکفیری متحد شوند، گفت: گروه‌های تکفیری دشمنان اسلام هستند و مسلمانان باید با وحدت در مقابل آن‌ها بایستند و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی سازند.

 

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از جمعی از جانبازان مجلس شورای اسلامی تجلیل شد. /858/پ202/ج

ارسال نظرات