۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۶۳۰۱۰
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

ایستادگی و مقاومت رزمندگان نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمر بسته بودند اما ایستادگی و مقاومت رزمندگان و ولایتمداری و اعتقادات دینی آن ها نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.
آيين زنگ مقاومت و ايثار در مدرسه دخترانه شهداي 15 خرداد خمين با حضور آيت‌الله دري نجف‌آبادي آيين زنگ مقاومت و ايثار در مدرسه دخترانه شهداي 15 خرداد خمين با حضور آيت‌الله دري نجف‌آبادي آيين زنگ مقاومت و ايثار در مدرسه دخترانه شهداي 15 خرداد خمين با حضور آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فیقه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز یکشنبه سوم خرداد در آیین زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه دخترانه شهدای 15 خرداد خمین بیان داشت: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی دارای جایگاه و حساسیت بالایی هستند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این‌که شکل‌گیری شخصیت هویتی نسل جوان و نوجوان، در نظام آموزشی و به دست آموزگاران و مربیان توانمند محقق می‌شود، اظهار داشت: فرهنگیان باید با برنامه ریزی اهداف پیشرفت نظام و اقتدار کشور را محقق کنند و با دقت و  آگاهی به نسل جوان و نوجوان منتقل کنند.

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه فرهنگیان، ایمن سازی افراد به ویژه قشر نوجوان در برابر هجوم بیگانگان و افزایش قدرت مقاومت آنان است.

 

امام جمعه اراک با بیان این که نقش فرهنگیان در ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان بسیار سنگین است، اظهار داشت: ایمن‌سازی نوجوانان و جوانان در مقابل هجمه های فرهنگی و تهدیدهای نرم دشمنان با احیای فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت بصیرت دینی و هوشیاری میسر می شود.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این که فرهنگیان باید با استفاده از شیوه‌های مشارکتی، گفتمان کارآمدی را در آموزش و پرورش ایجاد کنند، گفت: وظیفه بخش‌های فرهنگی و آموزشی ترویج و بسترسازی فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و تقویت همگرایی دینی و هویت ملی است.

 

نماینده ولی فیقه در استان مرکزی ابراز کرد: فرهنگیان باید برای هدایت دانش آموزان به خود آگاهی و خود باوری بیش از پیش تلاش کنند و با برنامه ریزی‌های اساسی در راستای گسترش شناخت معارف اسلامی و باورهای اعتقادی و مذهبی در بین دانش آموزان گام بردارند.

 

امام جمعه اراک بیان داشت: تقویت فرهنگ اسلامی و ملی، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی، ترویج زندگی معنوی و با تقوی، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در چتر معنوی بخش‌های فرهنگی و آموزشی کشور است.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمر بسته بودند، اما ایستادگی و مقاومت رزمندگان و ولایت‌مداری و اعتقادات دینی آن‌ها نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد./842/پ202/ح

ارسال نظرات