۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۱۲۶
برای سال تحصیلی 95 – 94؛

مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) از میان برادران و خواهران برای سال تحصیلی 95 – 94 دانش‌پژوه می­پذیرد.
آموزش مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تحت اشراف حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از میان برادران و خواهران برای سال تحصیلی 95 – 94 دانش پژوه می­پذیرد.

 

موضوعات تحصیلی ویژه برادران فرق و ادیان، کلام و شیعه شناسی، عرفان های نوظهور، جامعه شناسی تبلیغ، روانشناسی تبلیغ و فن خطابه بوده است و خواهران نیز می تواننند در موضوعات آشنایی با ادیان، آموزش خانواده، علوم قرآنی و احکامبه تحصیل بپردازند.

 

اتمام پایه هفتم حوزه، دارا بودن سابقه تبلیغ، حداثل معدل سال گذشته 16 و قبولی در مصاحبه از جمله شرایط پذیرش برادران به شمار می رود و شرایط پذیرش خواهران نیز داشتن تحقیقات حوزوی و یا همسر طلبه بودن و داشتن سابقه تبلیغ یا داشتن فعالیت مذهبی است.

 

از مزایای تحصیل در این مؤسسه آموزشی می توان به بهره منی از کمک هزیه تحصیلی، به کار گیری افراد مستعد در زمینه های مختلف پژوهشی و تبلیغی، اردوهای علمی آموزشی، بسته های محتوایی تبلیغی و استفاده رایگان از مهد قرآن برای خردسالان در زمان کلاس اشاره کرد.

 

علاقه مندان برای نام نویسی می توانند تا 12 خردادماه در ساعات 11 تا 13 و 17 تا 20 به آدرس خیابان صفاییه، کوچه 33، پلاک 6  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 37733187 025 تماس بگیرند./822/پ203/ف

ارسال نظرات