۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۴۲۸
با هدف بررسی وضعیت شعر طلاب؛

نخستین نشست مشورتی شاعران حوزوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست ادبی «بررسی شعر طلاب؛ آسیب‌ها و راهکارها» با حضور برخی شاعران حوزوی در خبرگزاری رسا برگزار شد.
نخستين نشست مشورتي شاعران حوزوي در خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین نشست مشورتی شاعران حوزوی با موضوع «شعر طلاب؛ آسیب‌ها و راهکارها» پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از فرهیختگان و شاعران حوزوی در خبرگزاری رسا برگزار شد.
 
این نشست با هدف تعامل با شاعران حوزوی، بررسی راهکارهایی برای بهره‌گیری از ابزار مهم شعر و ادبیات در حوزه علمیه و انتقال تمدن دینی در قالب هاب جذاب پیگیری شده است.
 
با توجه به حضور استادان شعر حوزه در این محفل؛ مباحث مهمی در زمینه وضعیت کنونی شعر حوزه، اهمیت کشف استعدادهای ادبی طلاب و برنامه های ترغیبی و ظرفیت‌های تبلیغی موجود در شعر بررسی شد.
 
شایان ذکر است، حجج اسلام محسن حسن زاده لیله کوهی، سید حسن مبارز و سید بشیر حسینی، و محمدجواد شرافت، تقی متقی، یحیی علوی فرد و خانم گرجی از شاعران حوزوی در این نشست حضور داشتند و به تبادل نظر پرداختند.
 
در این جلسه دغدغه‌های موجود در شعر حوزه و دین مطرح شد و هر یک از شاعران با بیان دیدگاه های خود، نکته های مورد نیاز را برای حرکت هدفمند طلاب در عرصه شعر آیینی و تأثیر شعر در انتقال مفاهیم دینی بیان کردند.
 
گفتنی است، مشروح سخنان کارشناسان حوزه شعر در خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد./1322/پ202/س

 

ارسال نظرات