۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۶۴۴۳۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

امام خمینی الگوی آزادی خواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که امام خمینی(ره) الگوی آزادی خواهان جهان اسلام است، گفت: امام راحل با شکل گیری انقلاب اسلامی توانست به جامعه جهانی هویت ببخشد.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهداف امام راحل در شکل گیری انقلاب بیان داشت: احترام به امام(ره) احترام به ارزش ها، هویت، انسانیت، ایثار و شجاعت است.

 

حجت الاسلام غلامی با تسلیت سالروز ارتحال امام(ره) عنوان داشت: باید سجده شکر به جا بیاوریم برای جانشین آگاه، مدیر و مدبری که به خوبی توانست اهداف و راه امام خمینی (ره) را ادامه دهد.  

 

وی با اشاره به درایت و برنامه ریزی امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب افزود: امام راحل با مدیریت صحیح توانست با شکل گیری انقلاب به هدف خویش برسد.

 

حجت الاسلام غلامی با یادآوری سخنان امام راحل که فرمودند انقلاب را به دنیا صادر می کنیم، عنوان داشت: امروز انقلاب در کشورهای خاورمیانه صادر شده است.

 

وی با اشاره به این که برخی افراد در آن دوران خودشان را پیروان امام(ره) می دانستند و اکنون زاویه گرفته اند، خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان امام خمینی(ره) حال فعلی این افراد شرط است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: این افراد اگر با خط امام(ره) و آرمان های امام خمینی(ره) سازگار بودند، پیرو راه امام راحل هستند، اگر غیر از این باشد می توان گفت با خاط امام راحل زاویه گرفتند.

 

آرمان های امام خمینی برگرفته از دین است

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به آرمان های امام خمینی(ره) در دفاع از مردم فلسطین عنوان داشت: آرمان های ایشان هدفمند و برگرفته از دین است.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی بیان کرد، یادآور شد: این امر نشان از آینده نگری امام(ره) است.

 

رهبر سکان دار کشتی نجات مسلمانان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که رهبر معظم انقلاب امروز راه و هدف امام راحل را ادامه می دهد، اظهار داشت: ایشان سکان دار کشتی نجات مسلمانان است.

 

وی اداره انقلاب اسلامی را سخت تر از شکل گیری آن بیان کرد و عنوان داشت: عبور انقلاب از شرایط سخت و دشوار آن در زمان های گوناگون نشان از درایت رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، این انقلاب را تقویت و راه امام(ره) و هدف ایشان را ادامه می دهد.

 

روحانیت طبیب روح است    

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه اسلام بدون حضور روحانیت را مملکت بدون طبیب بیان کرد و افزود: روحانیت طبیب روح است.

 

وی اظهار داشت: در راستای مدیریت و حفاظت از روح، حضور روحانیت در عرصه های گوناگون ضروری است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) تصریح کرد: همکاری روحانیت در پی گیری و رساندن اهداف و ارزش های انقلاب مؤثر است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات