۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۶۴۶۱۳
امروز؛

همایش «انقلاب امام خمینی و چالش های دوران انتظار» در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ قرائت امام خمینی(ره) از انتظار و معانی آن در همایش «انقلاب امام خمینی و چالش های دوران انتظار» در مشهد تبیین می شود.
همايش امام خميني و چالش هاي دوران انتظار

حجت الاسلام محسن حاجی مرادخانی، دبیر اجرایی همایش «انقلاب امام خمینی(ره) و چالش های دوران انتظار»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد به تشریح اهداف و جزئیات برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش، معرفی قرائت امام خمینی(ره) از انتظار و معانی آن بوده است.

 

وی در ادامه افزود: بررسی تبیین امام خمینی(ره) از انتظار فعال و بازشناسی آن از انتظار منفعل، و نیز تبیین وظیفه منتظران در عصر حاضر جزو اهداف اصلی در برگزاری همایش «انقلاب امام خمینی و چالش های دوران انتظار» است.

 

حجت الاسلام حاجی مرادخانی تصریح کرد: در این برنامه، نشستی گفت و گو محور با حضور عباس سلیمی نمین، مدیردفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، مدیر موسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی صورت می پذیرد که اجرای آن را مهدی لسانی بر عهده خواهد داشت.

 

دبیر اجرایی همایش «انقلاب امام خمینی (ره) و چالش های دوران انتظار» با بیان این که در این همایش بسته محتوایی ویژه ایام مهدوی و انقلابی به حضار ارائه می شود، یادآور شد: این همایش به همت مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) و با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، دوشنبه یازدهم خرداد از ساعت 17 در محل فرهنگ سرای غدیر برگزار می شود./930/ت302/ب5

ارسال نظرات