۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۲۶۴۸۴۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

هم افزایی و هم گرایی از مهم‌ترین نیازهای اصحاب فرهنگ و ادب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان هم افزایی و هم گرایی را یکی از مهم ترین نیازهای اساسی اصحاب فرهنگ و ادب دانست و گفت: در سالی که از سوی رهبری به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بیش از هر زمان دیگر نیاز به همگرایی و هم افزایی است.
حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دو شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هرم مدیریت در فرهنگ و ارشاد اسلامی بر خلاف دیگر دستگاه ها و نهادها، هرم واژگون است که در این هرم واژگون اهالی فرهنگ و ادب و سخن و هنرمندان به جای مدیران در راس قرار دارند و ما به عنوان خادم آنها هستیم.

 

وی، با اشاره به این که هنرمندان در حوزه های مختلف باید تصمیم بگیرند به ما بگویند چکار کنیم گفت: مشکل امروز ما اعتبارات فرهنگی نیست مشکل اصلی در این حوزه امروز عدم همدلی، انسجام و تردد یکدیگر است.

 

حجت الاسلام ارزانی هم افزایی و هم گرایی را یکی از مهم ترین نیازهای اساسی اصحاب فرهنگ و ادب دانست و یادآور شد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بیش از هر زمان دیگر نیاز به همگرایی و هم افزایی است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: باید با تبیین سیاست های لازم کاری کنیم تا هنرمندان، خود در امور هنری تصمیم گیری کرده و آن را اجرا کنند.

 

حجت الاسلام ارزانی از تعامل به عنوان یک اصل در فرهنگ و ارشاد اسلامی نام برد و با شااره به ظرفیت های بالای نخبگان در فرهنگ و ارشاد تأکید کرد: نخبگان که در عرصه بین الملل مغفول مانده اند باید در فعالیت های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

 

وی در ادامه از شورای فرهنگ عمومی به عنوان عرصه دوم فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی نام برد و گفت: عرصه فرهنگ شورای عمومی در استان اصفهان و شهرستان های استان عرصه بسیار خوبی است که بالاترین مقام تصمیم گیرنده آن امام جمعه و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان است که یم تواند از این ظرفیت بالا بشیترین بهره برداری را در فعالیت های فرهنگی داشته باشد.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم از زحمات 6 ماهه علی مشربی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل کرد و مصطفی جوادی را به عنوان مشاور مدیرکل و رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کاشان معرفی کرد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات