۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۶۶۸۶۱
کارشناس دینی:

وحدت دولت و ملت، شکست دشمن را به همراه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با اشاره به این که شعار سال شرح وظایفی را برای ملت و دولت به همراه دارد، گفت: با وجود فشار دشمنان خارجی، اختلاف داخلی موجب پیروزی دشمن می شود، از این رو وحدت دولت و ملت، شکست دشمن را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام جواد اسماعيلي

حجت الاسلام جواد اسماعیلی، کارشناس دینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران یک رهبر جهانی است، گفت: راهبردهای درونی مطرح شده از سوی ایشان برای داخل نظام و راهبردهای خارجی برای جهان اسلام است.

 

وی افزود: شعار سال یک راهبرد درونی برای داخل نظام است، از این رو با توجه به آسیب‌ها و نیازهای جامعه، شعار سال انتخاب می‌شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این‌که شعار سال صِرف نوشتن روی بنر و نامه اداری و نصب در اتاق مسؤولان نیست، گفت: تمام شعار های انتخاب شده از روی نیاز و یا آسیب های موجود در جامعه بوده است.

 

این کارشناس دینی گفت: شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی به دلیل شرایط حساس جهان اسلام، مذاکرات هسته ای و انتخابات پیش رو انتخاب شده است و از طرفی سخنان دولتی ها موجب شده است تا رهبری احساس کند که مسیر دولت و ملت جدا شده است.

 

وی با اشاره به این که شعار سال شرح وظایفی را برای ملت و دولت به همراه دارد، گفت: با وجود فشار دشمنان خارجی، اختلاف داخلی موجب پیروزی دشمن می شود، از این رو وحدت دولت و ملت، شکست دشمن را به همراه خواهد داشت.

 

به گفته وی، دولت و ملت باید حریم خود را حفظ کنند، بنابراین دولت باید بداند بدون ملت هیچ قدرتی ندارد و بدون پشتوانه ملت نمی تواند پروژه های  داخلی و بین المللی خود را به پیش برد.

 

وی با اشاره به این که ملت را بی سواد و ترسو قلمداد کردن نوعی تعبیر زشت است که دولت استفاده کرد، گفت: ملت ایران مجاهد و شهادت طلب است و برای دست یابی به آرمان ها از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی تندروی ملت را سبب از بین بردن آرامش، تمرکز و ضربه وارد کردن به برنامه های دولت دانست و گفت: ملت باید بداند که دولت خدمت‌گذار اوست و برای خدمت به مردم به آرامش نیاز دارد.

 

وی حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را در رأس همه موضوعات دانست و گفت: برخی برای دفاع از رهبری به دولت ضربه می زنند و برای دفاع از نظام و شهدا به مسؤولان توهین می کنند که این نشان از فراموش کردن اصول است.

 

این کارشناس دینی با اشاره به این که تضعیف دولت در داخل موجب از بین رفتن اقتدار دولت در مجامع بین المللی می شود، گفت: دولت باید بداند بدون ملت هیچ قدرت و اختیاری ندارد و نمی تواند از طرف مردم بر خلاف مصلحت نظام تصمیم بگیرد./1307/ت302/ح

ارسال نظرات