۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۷۶۸۰

برگزاری مسابقه «نسیم رمضان» در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ مسابقه زنده «نسیم رمضان» با رویکرد قرآن و معارف اسلامی از رادیو معارف پخش می‌شود؛ این برنامه با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قالب یک رقابت جذاب رادیویی با هدف ارتقاء و تعمیق اطلاعات معارفی مخاطبان روی آنتن صدای فضیلت و فطرت می‌رود.
برنامه «نسيم رمضان»

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، «نسیم رمضان» با همراهی و مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قالب یک رقابت جذاب رادیویی با هدفش ارتقاء و تعمیق اطلاعات معارفی مخاطبان روی آنتن صدای فضیلت و فطرت می‌رود.

 

پخش فرازهای کوتاهی از رهنمودهای حضرت آیت الله مکارم شیرازی با موضوع  اخلاق در قرآن، ارائه مباحث مرتبط با سبک زندگی اسلامی توسط دکتر سیدمحسن میرباقری از کارشناسان قرآنی و معرفی برنامه‌های مراکز فعال قرآنی کشور در ایام ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه است.

  

مسابقه رادیویی «نسیم رمضان» به تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و با اجرای رضا ملایی در طول ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 17 تا 18  به طور زنده و مستقیم پخش می‌شود. علاقمندان  می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق شماره پیامک 30000553 برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنند./836/د102/ف

 

 

ارسال نظرات