۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۶۷۶۸۵

برنامه رادیویی «به رنگ خدا» در لحظه افطار پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در ایام ماه مبارک رمضان هر روز با برنامه زنده «به رنگ خدا» به استقبال لحظات معنوی افطار می‌رود.
برنامه راديو معارف « به رنگ خدا»
به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «به رنگ خدا» در نیمه اول ماه مبارک رمضان، با محوریت قراردادن حدیث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با مضمون «ان لربکم فی ایام دهرکم نفحات الا فتعرضوا لها» راه‌های بهره‌مندی از بزرگترین نسیم رحمت الهی در ماه مبارک رمضان را به مخاطبان معرفی می‌کند.
 
در این برنامه حجج اسلام و المسلمین محمود اباذری و مهدی هادی ضمن بیان فضائل ایام وآداب و احکام ویژه ماه ضیافت الله، به تشریح جلوه‌های کاربردی آیات و روایات در ترویج مناسک معنوی و رفتار دینی مخلصانه می‌پردازند.
 
پخش گزارش و ارائه مباحث کارشناسی مرتبط در قالب بخش‌های «از امام جماعت پرسیدم» ، تغذیه و رمضان، روزه و مشاغل سخت، «فرزندم، رنگ رمضان» از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
 
در بخش «فرزندم، به رنگ خدا» کارشناس برنامه به دغدغه‌های والدین در خصوص تربیت معنوی فرزندان، بیدارنمودن و تغذیه نوجوانان و جوانان در افطار و سحر و ایجاد نشاط معنوی در فضای خانواده ها پاسخ می‌دهد.
 
«به رنگ خدا» در نیمه اول ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محمدحسین پور هر روز عصر از ساعت 19:30 تا لحظات ملکوتی و عرفانی اذان مغرب و وقت وافطار میهمان شنوندگان روزه‌دار رادیو معارف می‌شود./836/د101/ف
ارسال نظرات